Ga naar inhoud

Computer kopen feedback


Aanbevolen berichten

Wat kan een comp samenstellen toch moeilijk zijn ... Ik zoek graag wat feed back op onderstaand systeem, wat zouden jullie anders doen ?!?!?! Behuizing: Aopen QF50C zilver/zwart met front USB/AUdio, 350Watt Processor: AMD™ Athlon XP3000 FSB333 Moederbord: Abit AN7 (Socket A) Chipset: NVIDIA nForce2 Ultra 400 chipset met MCP-T Intern geheugen: 2 x 512 MB DDR400 (A-merk) Harde schijf: 160 GB Harddisk 7200rpm Videokaart: 128 MB DDR ATI Radeon 9600Pro, (TV-out, DVI) DVD Rewriter: NEC ND-2500a DVD +/- Rewriter (zwart) Netwerk: On board Intel CSA Gigabit LAN Geluidskaart: 3D Dolby, 6-Channel On board, S/PDIF optical In/Out Boxen: US Blaster 3D Subwoofer System 2.1 Floppy Drive: 1.44 MB Floppy Drive Keyboard / Muis: Logitech Cordless Desktop Deluxe Premium (wired keyboard + wireless mouse) USB: 8 x USB 2.0 Overigen: ▪ 3 x Dual DDR (Max. 3GB) ▪ Dual Channel Memory Architecture ▪ 1 x AGP 8x/4x bezet ▪ 5 x PCI sloten, vrij ▪ 1 x S/PDIF Out connector ▪ 1 x Audio connectors (Front, Line-in, Mic-in) ▪ 1 x Audio connectors (Center/Sub, Surround) ▪ 2 x USB 2.0, 1 x IEEE 1394a header ▪ 1 x RJ-45 LAN Connector ▪ 2 x Ultra DMA 33/66/100 Connectors ▪ 6 x Serial ATA 150 Connectors ▪ Floppy Port supports up to 2.88 MB ▪ 3 ports IEEE1394 Supports 400 Mb/s data transfer rate ▪ Support 2 channels SATA 150 RAID 0/1 ▪ On board SATA PCI Controller Exclusief Monitor voor maar : EUR 949 incl BTW
Link naar reactie
US Blaster speakers zijn wel van 'Sweex-kwaliteit'. Als je daar tevreden mee bent best, maar als je beter geluid wilt zou ik een Logitech, Creative, Labtec of Philips-setje nemen. Ik zou de NEC ND-2510A nemen i.p.v. de ND-2500A, want deze is al geschikt voor dual layer schijfjes. Het firmware flashen van de 2500A naar DL is riskant en is nog niet goed getest op een juiste werking. Qua behuizing zou je ook naar een Chieftec met 360W voeding kunnen kijken, deze zijn nl. stiller dan de AOpen met 350W voeding. Waarom trouwens een Abit AN7 i.p.v. een NF7-S? Is je HDD een S-ATA?
Link naar reactie
ga iid voor de 64 bit versie en waarom een radeon98pro nemen als ook een x800pro of een gelijke kan kiezen :wink: desnoods zou ik een iets kleinere hd nemen 120 bijvoorbeeld om het in je systeem budget te persen 8) want als het echt een gamebak word dan is de videokaart zowat het belangrijkst
Link naar reactie
Zal k het maar even laten zien dan? Ok, zit er iets overheen... maar die 14 Euro mag geen probleem zijn met een budget van 1300 Euro neem k aan? [img:326156e210]http://www.home.zonnet.nl/mr.both/computertotaal/amd64_sys_1300e.png[/img:326156e210] Hierbij hoort nog een Antec SLK1600 kast, maar die pastte er niet bij op het screenshot. Maar dit is dus wel A64 + X800 + 512 + 160GB + DVD Brander + monitor .
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:a96433e386="Obi-wan-kenobi"]US Blaster speakers zijn wel van 'Sweex-kwaliteit'[/quote:a96433e386] dat zegt men vaak maar de enige manier om erover te oordelen is luisteren, heb je dat gedaan? ik heb ze bij een vriend van me voluit gehad, die dingen gaan hard en het geluid blijft mooi hoor, alleen een kwestie van de bas goed afstellen :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...