Ga naar inhoud

[WC] Welke onderdelen kopen?


Aanbevolen berichten

[quote:77c25ca6fe="-=DDA=- Raptor"]Daar zit wat in ja. Ik zie wel welke van de 2 manieren ik gebruik. Het ligt er namelijk aan hoeveel ruimte ik nog in de kast over hou. Hoeveel clamps heb ik eigenlijk nodig? Ik kom op 14: cpu 6 gpu 2 rad 2 res 2 pomp 2 En kan je die clamps ook vaker dan 1 keer gebruiken, dus willen ze ook weer los?[/quote:77c25ca6fe] Je optelsom lijkt me goed. ;) Slangeklemmen lijken mij wel loslatable, want ander wordt het moeilijk om je WC weer uit elkaar te halen.
Link naar reactie
  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:0e036be70f="-=DDA=- Raptor"]Ik bedoel het anders: Als je de slangen los wilt halen, kan je die clambs dan nog een volgende keer gebruiken? Of moet je de oude weg gooien en nieuwe clambs kopen?[/quote:0e036be70f] Ik weet het bijna zeker. Lijkt me ook logisch, want als je ze ook zonder ze te breken oid los kan halen, moet je ze ook wel weer vast kunnen doen.
Link naar reactie
je heb ook slang clambs die je vast schroeft met een schroefendraaier dieheb ik ook en die werken heel goed en die kan je weer loss maaken en op nieuw gebruiken dezen bedoel ik http://shop.freezinghardware.nl/index.asp?Pagina=00003&ItemID=1665 die zijn te koop bij een bouwmakt in je buurt
Link naar reactie
[quote:8f17cae8c5="-=DDA=- Raptor"]Ik bedoel het anders: Als je de slangen los wilt halen, kan je die clambs dan nog een volgende keer gebruiken? Of moet je de oude weg gooien en nieuwe clambs kopen?[/quote:8f17cae8c5] Die dingen die ze bij de tweakstore verkopen kan je gewoon loshalen en weer opnieuw gebruiken, ik gebruik die clambs ook.
Link naar reactie
Ik heb meerdere keren wat besteld daar, geen enkel probleem. Als je in de buurt van Rotterdam woont moet je gewoon bestelen en dan aangeven dat je het op komt halen, dan weet je zeker dat alles goed gaat. Ik ben er 1x langs geweest omdat ik wat vragen had en nog wat nodig en dat was een goed bezoek.
Link naar reactie
[quote:8cf4fe69d2="-=DDA=- Raptor"]Ik lees ook op de [url=http://www.tweakers.net/shopsurvey/5129?Start=0]Shop Survey[/url] dat er nog wel eens problemen zijn met TweakStore. . . reageren ze nou echt niet op mailtjes en telefoontjes? :-?[/quote:8cf4fe69d2] Als je dat wilt weten moet je het gewoon zelf proberen... Alexander Online had pas nog een mailtje gestuurd en had toen na iets van 5 dagen nog steeds geen antwoord gehad. Misschien nu nog zelfs niet, maar dat moet je aan hem vragen... ;) Ik zou gewoon onder rembours bestellen of langsgaan. Dan weet je zeker dat het goedkomt.
Link naar reactie
[quote:3f6a425d1c="-=DDA=- Raptor"]Oke, dan hoef ik er dus maar 14 te kopen :P Ik lees ook op de [url=http://www.tweakers.net/shopsurvey/5129?Start=0]Shop Survey[/url] dat er nog wel eens problemen zijn met TweakStore. . . reageren ze nou echt niet op mailtjes en telefoontjes? :-?[/quote:3f6a425d1c] dat hat ik ook ik stuur een mail en ik krijg geen gehoor dus ik heb nog 2 keer een mail gestuurt en ook geen gehoor
Link naar reactie
[quote:bf25ce3ded="CYRAX.nl"][quote:bf25ce3ded="-=DDA=- Raptor"]Oke, dan hoef ik er dus maar 14 te kopen :P Ik lees ook op de [url=http://www.tweakers.net/shopsurvey/5129?Start=0]Shop Survey[/url] dat er nog wel eens problemen zijn met TweakStore. . . reageren ze nou echt niet op mailtjes en telefoontjes? :-?[/quote:bf25ce3ded] dat hat ik ook ik stuur een mail en ik krijg geen gehoor dus ik heb nog 2 keer een mail gestuurt en ook geen gehoor[/quote:bf25ce3ded] Dat komt omdat het een eenmanszaak is, en die man heeft het echt heeeel druk, en neemt daarbij ook nog eens uitgebreid tijd voor zijn klanten. Hij laatst iets van een hartaanval ofzo. :| PS. Hij stuurt niet onder Rembours.
Link naar reactie
Bij de mycom in Leiden weten ze geloof ik amper wat een pc is, het is dat sommige er thuis een hebben maar anders.... Toen ik overigens de reacties van andere mensen zat te lezen bleek dat dir bij meerdere filialen voorkomt en dan daarbij zijn ze ook nog eens peperduur zijn....
Link naar reactie
[quote:0f50f53491="Interficior"][quote:0f50f53491="CYRAX.nl"][quote:0f50f53491="-=DDA=- Raptor"]Oke, dan hoef ik er dus maar 14 te kopen :P Ik lees ook op de [url=http://www.tweakers.net/shopsurvey/5129?Start=0]Shop Survey[/url] dat er nog wel eens problemen zijn met TweakStore. . . reageren ze nou echt niet op mailtjes en telefoontjes? :-?[/quote:0f50f53491] dat hat ik ook ik stuur een mail en ik krijg geen gehoor dus ik heb nog 2 keer een mail gestuurt en ook geen gehoor[/quote:0f50f53491] Dat komt omdat het een eenmanszaak is, en die man heeft het echt heeeel druk, en neemt daarbij ook nog eens uitgebreid tijd voor zijn klanten. Hij laatst iets van een hartaanval ofzo. :| PS. Hij stuurt niet onder Rembours.[/quote:0f50f53491] dat wis ik niet dat het 1 manszaak is
Link naar reactie
Ik zie net dat de Dangerden Heatercore 7 3/8 inch (is 18,5 cm) hoog is, en dan gaat dat ding nooit passen omdat de ruimte tussen de hdd bay en de onderkant van de kast 17,5 cm is. Welke radiator moet ik nu nemen? Keuze uit: * Black Ice Pro * Black Ice eXtreme * Airplex evo 120
Link naar reactie
[quote:d2e41932d5="-=DDA=- Raptor"]Ik zie net dat de Dangerden Heatercore 7 3/8 inch (is 18,5 cm) hoog is, en dan gaat dat ding nooit passen omdat de ruimte tussen de hdd bay en de onderkant van de kast 17,5 cm is. Welke radiator moet ik nu nemen? Keuze uit: * Black Ice Pro * Black Ice eXtreme * Airplex evo 120[/quote:d2e41932d5] De Airplex lijkt mij het beste. [url=http://www.hardwareluxx.de/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=5&t=000038&p=11]Link[/url] Edit: Ow, dat is de dual versie. :(
Link naar reactie
[quote:078e2349a8="-=DDA=- Raptor"]De Airplex evo 120 is 18,4cm hoog zie ik net, dus die gaat ook helaas niet passen. Dan zou ik toch de Black Ice eXtreme moeten kopen.[/quote:078e2349a8] Kan je niet gewoon een kastje maken, onder je gehele computerkast, die open is. Daar kan je dan je pomp, rad en eventueel reservoir in doen. Dit zelf ben ik ook van plan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...