Ga naar inhoud

Wat upgraden ?


Aanbevolen berichten

Hallo, wat kan ik het beste upgraden, en waarmee ? Dit heb ik nu: AMD Athlon 2000+ Asus A7N8X-x (onboard sound + lan) 256 DDR 333 van MDT Geforce 4 MX440 120GB Maxtor 8mb 48x CD brander 16x DVD speler Wat kan ik het beste vervangen ? Ik zit te denken aan videokaart en ram. en dan 256mb er bij en een 9800 pro 128 mb er in ipv GF4 MX440. Kosten? Het mag omgeveer 300 euro kosten, liever niet te ver er over, zeg max 10% Grtz NoepZor
Link naar reactie
Ok, dan had ik het vrij goed ingeschat, iemand nog tips wat anders kan kwa performance binnen dit budget? iets er bij ? ik zit te denken aan nog een harde schijf er bij. nu we toch bezig zijn :lol: anders wordt het een Sapphire 9800Pro 128mb en 256mb MDT ram met 1337 timings :lol: (doet 2-2-2-11 @ 2,8 volt op 166mhz hiero) komt totaal op 241 euro bij alternate, waar ik het waarschijnlijk ga bestellen, ik zie dat het cijfer al iets omhoog is van de shopsurvey, dus ik gok et er maar op. Ram: 42 Vga: 199 totaal: 241, met verzendkosten (rembours) 254 euro. Grtz NoepZor
Link naar reactie
120gb, en dan nog naar drome, no way, heb nu nog 22.7 gb vrij :lol: Dus ik vrees dat 512 erbij dan duur wordt, kost zeker 30/40 meer, en het plaatselijke feest zit er aan te komen, wat weer het nodige kost kwa alcohol :P dus moet haast wel een 120 of 160 naast hangen, tenzij ik stop met leechen 8) dan komt het geheel op zo'n 320 euro schat ik, moet lukken. wil het eind deze week, begin volgende week bestellen, zodat ik nog voor drome een snellere PC heb :wink: \ Grtz NoepZor
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...