Ga naar inhoud

Uitbreiding PC + Voeding


Aanbevolen berichten

Hoi, Op dit moment heb ik een pc met de volgende specificaties: P4P800 Deluxe P4 2.6C Nec 1100a DvD-writer Nec 3200a Cd-rom speler Samsung diskdrive 2*512 Mb Kingston geheugen WD1200JB 120 Gb Harddisk AOpen FSP350-60PN 350 Watt voeding GeForce 3 Ti200 videokaart Ik wil mijn huidige videokaart vervangen door een ATI 9800 Pro 128 Mb en ik wil tevens 2 WD 36 Raptor harde schijven toevoegen. Is het wattage van mijn voeding afdoende voor bovengenoemde toevoegingen? Leon
Link naar reactie
[quote:4213fea4aa="Vandread"]Waarschijnlijk werkt het wel maar om eerlijk te zijn is het wel kiele kiele Waarom 2x 36 gig raptors? de 74 gig raptor is nieuwer en [url=http://www.anandtech.com/storage/showdoc.html?i=2073&p=4]schijnt[/url] beter te zijn (of is de 36 gig gereviseerd?)[/quote:4213fea4aa] Naar mijn weten heeft er geen revisie plaatsgevonden op de 36 Gb raptor. Als ik er 2 aanschaf dan komen ze in een RAID 0 configuratie.
Link naar reactie
[quote:0d46eb39ca="Vandread"]ah k over die voeding..... aangezien er op C!T niet echt veel is te vinden hier een linkje ;) [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/924585]groot topic[/url] over voedingen kijk met name bij "Handige links"[/quote:0d46eb39ca] Dank je, ben net even wezen kijken....lijkt me een erg waardevolle site waarop ik denk ik wel de info kan vinden die ik zoek :) Ik heb de single Raptor 74 Gb en de RAID 0 Raptor 36 Gb prestaties nog niet met elkaar vergeleken. Misschien is 1 Raptor 74 Gb wel afdoende....
Link naar reactie
dat lijkt me wel en 2 harde schijven kost ook alleen maar meer plaats en meer stroom dus als je er 1tje neemt is het wattage van je voeding zowiezo wel genoeg.. ik heb zelf dan 300 watt maar 2 hardeschijven 1 dvd speler en 1 cd brander en ook nog 3 fans en radeon 9700 en dat trekt ie makkelijk
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...