Ga naar inhoud

Jumperfree aanzetten op Asus A7V266 moederbord


Aanbevolen berichten

Ik heb ergens gelezen dat er bij een Asus A7V266 moederbord een jumperfree mode bijzit. Hiermee kan je in de bios de CPU instellingen wijzigen (overclocken etc.). Nu heb ik in de handleiding gelezen dat je een soort jumpers kan overzetten om dat te doen, ik heb naar mijn idee alles goed staan CPU_RATIO en SYSCLK allemaal op off, maar ik kan nog steeds niet overclocken :S! Mijn specs zijn: Amd 1700+ met Palomino core Asus A7V266 moederbord 512 mb intern Alvast bedankt, Tim
Link naar reactie
[quote:32f06548de="Timmetje1989"]Ik heb ergens gelezen dat er bij een Asus A7V266 moederbord een jumperfree mode bijzit. Hiermee kan je in de bios de CPU instellingen wijzigen (overclocken etc.). Nu heb ik in de handleiding gelezen dat je een soort jumpers kan overzetten om dat te doen, ik heb naar mijn idee alles goed staan CPU_RATIO en SYSCLK allemaal op off, maar ik kan nog steeds niet overclocken :S! Mijn specs zijn: Amd 1700+ met Palomino core Asus A7V266 moederbord 512 mb intern Alvast bedankt, Tim[/quote:32f06548de] Ik weet niet wat je wilde bereiken met overklokken, maar een: - 266 Chipset - Palomino Die maken het wel lichtelijk onmogelijk om wat neer te zetten.
Link naar reactie
[quote:80f27824ca="plextor"]dat moet met een potlood. je moet de L bruggen door verbinden[/quote:80f27824ca] Mja, maar dan heeft dan jumperfree gedoetje dus ook geen nut? Ben niet van plan om met een potlood op me CPU te gaan tekenen :P, heb nl geen balletje verstand van processors (op overclocking beetje na dan :P).
Link naar reactie
[quote:32b956504b="Timmetje1989"][quote:32b956504b="plextor"]dat moet met een potlood. je moet de L bruggen door verbinden[/quote:32b956504b] Mja, maar dan heeft dan jumperfree gedoetje dus ook geen nut? Ben niet van plan om met een potlood op me CPU te gaan tekenen :P, heb nl geen balletje verstand van processors (op overclocking beetje na dan :P).[/quote:32b956504b] kijk hier maar. http://www.subvers.com/technobabble/html/UNLOCKING_%20Athlon_XP_Palomina.htm en jumperfree heeft niets temaken met oc. het is alleen maar om je bios in te stellen zonder je kast te openen
Link naar reactie
Oja, bedankt voor de link maar ik waag me er toch niet aan, ben namelijk pas 14 en deze computer moet nog als 2e pc dienen als ik in december nieuwe pc krijg. En aangezien ik 2 linkerhanden heb ;). Ik had gedacht dat het makkelijker kon, maar helaas. Toch bedankt voor de hulp!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...