Ga naar inhoud

Welke A64?


Aanbevolen berichten

Je kunt het beste voor de nieuwe serie moederborden gaan, de nForce 3 250, deze hebben pci/agp locks, wat heel handig is als je wil gaan overklokken lijkt mij zo :wink: Ik heb zelf de Epox EP-8KDA3+ en Red Dragon heeft de MSI K8N Neo, ik ben erg tevreden met mijn moederbord, en RD voor zover ik weet ook :wink: Verder moet je kijken of je een Newcastle of Clawhammer core wil. Het verschil weet je? 512kb t.o.v. 1mb cache. De Newcastles klokken vaak hoger over, maar hebben dus minder cache. Het ligt dan helemaal aan je budget voor welke cpu je moet gaan, ik heb zelf een 3400+, omdat je dan zeker ver komt met overklokken, maar de 3000+ (Newcastle) komt vaak tot 2400-2500Mhz. De meesten gaan dan ook voor een 3000+ omdat dit het meeste waar voor je geld is.
Link naar reactie
Qua moederbord zou ik voor de goedkoopste van de 2 gaan (mitst leverbaar). dat is dan de MSI K8N neo. Beide borden zijn goeie overklokers (mitst de juiste Bios), beiden zijn aanraders. Tja, qua CPU kan ik niet veel toevoegen aan het verhaal van CV, het is nogal afhankelijk van je budget. Hoeveel wil je uitgeven?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...