Ga naar inhoud

lang wachten na verandering case???


Aanbevolen berichten

Ik heb een moederbord voeding etcetc in een andere kast gezet,nu als ik de pc opstart krijg ik eerst het asus loge te zien ongeveer 30 seconde,daarna gaat er een streepje boven in beeld knipperen ook een seconde of 40,dan past zie ik actie van mijn harde schijf en start hij windows op. In die andere kast had ik daar geen last van. Misschien zie ik iets over het hoofd? asus pvp-mx pentium 4 2.4 512 ddr 64 mb nvidea kaart western 80 gig ata Ook heb ik geen geluid meer met de onboard kaart,er zijn geen fouten in het log of ergens anders. Wie heeft een id?
Link naar reactie
nee ik ben er voorzichtig mee geweest,alleen zaten in die andere kast een aansluiting voor geluid en microfoon die heb ik niet in de nieuwe kast. ik weet ook niet of ik die ook aan moet sluiten. Achter zitten namelijk ook aansluitingen. Maar het lange wachten is voor mij het grootste probleem,zelfs als ik alleen de de harde schijf wil opstarten kost het veel tijd,lijkt wel of hij iets zoekt
Link naar reactie
[quote:3f390367a1="Rick99"]het opstarten is opgelost,mijn collega is zo slim geweest een jumper te veranderen :evil: maar nu het geluid nog,fijn hoor als je iets door een ander laat doen[/quote:3f390367a1] staat er niet toevallig bij volumeregeling ergens een vakje op dempen? doe anders eens een online virusscan
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...