Ga naar inhoud

Asus A7N8X-E DEluxe SA-XP D-DDR-400 A ???


Aanbevolen berichten

Wil voor huis tuin en keukengebruik (photoshop , [geen spelletjes],Internet gebeuren. W98 en linux, eventueel het volgende aanschaffen: Aopen kast H700A ATX Bovenstaand Moederbord AMD Athlon XP 3000+ 2.17 GHz Socket A met Zalman CNPS700A-Alcu S478/SA/S754/FCPGA koeler 2 x DIMM DDR MB 400 Mhz geheugen Videokaart Aopen Aeolus MX4000 128 MB DVI. Overige spul komt uit oude systeem Vragen: Is dit redelijk degelijk spul? Betreffende de videokaart. Ik zal omdat ik twee monitiren wil aansluiten, die geen dvi steker hebben, een verloopsteker op de dvi-uitgang moeten plaatsen. Dit komt samen op € 82 [€ 63 voor kaart + € 19 voor verloopsteker) Is hiervoor een goedkoper alternatief?? B.v.d. voor reactie.
Link naar reactie
Misschien is de Radeon9200se een beter alternatief. Deze kost zo rond de 50 euro, en presteerd dacht ik iets beter dan de MX4000. ben je weer iets goedkoper uit... succes er mee. [edit] Ik heb trouwens de club3d Radeon9200se van 55euro, en daar zat gratis zo'n verloopstekkertje bij.. [url=http://www.computer-land.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=5196] Hier [/url] heb ik hem vandaan.
Link naar reactie
[quote:28dbb32177="Vandread"][quote:28dbb32177]2 x DIMM DDR MB 400 Mhz geheugen [/quote:28dbb32177] ja leuk 2x een dimm... maar hoeveel? :P[/quote:28dbb32177] Goed gelezen :wink: 2x256 Anders krijg ik dacht ik problemen met W98se. Voor photoshop zou dubbele prettiger zijn maar met 512 valt te werken. Er schijnt wel iets ze zijn om 98 met meer "af te richten",heb uit de "verte" vernomen. Dus als iemand daar iets meer over weet hoor ik het graag..... Ben niet van plan over te klokken. Videokaart "club3d Radeon9200se" ga ik in overweging nemen
Link naar reactie
[quote:8a8dd387dd="h.enk"][quote:8a8dd387dd="Vandread"][quote:8a8dd387dd]2 x DIMM DDR MB 400 Mhz geheugen [/quote:8a8dd387dd] ja leuk 2x een dimm... maar hoeveel? :P[/quote:8a8dd387dd] Goed gelezen :wink: 2x256 Anders krijg ik dacht ik problemen met W98se. Voor photoshop zou dubbele prettiger zijn maar met 512 valt te werken. Er schijnt wel iets ze zijn om 98 met meer "af te richten",heb uit de "verte" vernomen. Dus als iemand daar iets meer over weet hoor ik het graag..... Ben niet van plan over te klokken. Videokaart "club3d Radeon9200se" ga ik in overweging nemen[/quote:8a8dd387dd] waarom gebruik je dan 98 hierop? kun je beter xp instaleren ofzo (of onder linux wine oid gaan gebruiken :wink:)
Link naar reactie
[quote:cda22b00ac="pcguy"]waarom gebruik je dan 98 hierop? kun je beter xp instaleren ofzo (of onder linux wine oid gaan gebruiken :wink:)[/quote:cda22b00ac] Ik heb de linux toestand nog niet zo goed onder de knie. Photoshop zal waarschijnlijk wel onder wine draaien. Maar met 98 werkt het bij mij lekker. Dus wil ik het zo houden. Nieuwe uitgaven ten gunste van "Bill" wil ik niet doen, dus geen XP. Ik ben net terug van vakantie en even niet geheel meer op de hoogte van de Laatste Gimp versie. Die zou ook goed overweg moeten kunnen met CMYK en dat kon de oude niet. Bedoeling is dat ik na verloop van tijd overschakel naar The Gimp. Versie is geloof ik inmiddels stabiel. Maar ik zal daar eerst een tijd mee moeten werken om de kneepjes te leren. Ben toch bang dat ik voor het oudere werk Photoshop zal moeten behouden; krijg anders denk ik te veel kleurverschillen. Bedankt voor reactie.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...