Ga naar inhoud

Weet iemand waar je nog BH5 vandaan haalt?


Aanbevolen berichten

[quote:b80f202c8d="HardTrance"]Nou mijn vraag is dus: waar kan ik BH5 Interngeheugen nog vandaan halen? Het moet 1Gig zijn dual channel en minimaal pc3200! Zo niet dan wordt het volgende week BH6 geheugen :)[/quote:b80f202c8d] Dat moet je tweedehands halen. 't Is alleen Peperduur. Ik dacht dat je het bij de Tweakstore nog nieuw kon halen. Maar dat is echt asoduur.
Link naar reactie
nee heeft tweakstore niet meer was iets van 440 euro hier: http://www.tweakers.net/aanbod/138204/all bh5 maar oftie het nog heeft..... en hoe je aan bh5 komt? GOED zoeken :P goedkoopste bh5 die ik heb is 512 voor 75 euro ;) duurste is 256x2 voor 150? euro dacht ik :P maar daar ben ik wel blij mee :P en minstens pc3200 zijn? wat boeit dat nou beetje redelijk bh5 haalt gewoon pc3700 tot pc4000 met een beetje kietelen ;) de 512 die ik heb is kingston hyperx pc3000 heeft iig 230 fsb gehaald
Link naar reactie
[quote:7cdc26f0ce="Vandread"]en hoe je aan bh5 komt? GOED zoeken :P goedkoopste bh5 die ik heb is 512 voor 75 euro ;) duurste is 256x2 voor 150? euro dacht ik :P maar daar ben ik wel blij mee :P en minstens pc3200 zijn? wat boeit dat nou beetje redelijk bh5 haalt gewoon pc3700 tot pc4000 met een beetje kietelen ;) de 512 die ik heb is kingston hyperx pc3000 heeft iig 230 fsb gehaald[/quote:7cdc26f0ce] hehe, idd, je moet net een gek tegen komen die de boel wil verkopen he :wink: en hoe hard heb je de corsairtjes nu al gehad dan??
Link naar reactie
[quote:0072ad6ef5="turbulence"]en hoe hard heb je de corsairtjes nu al gehad dan??[/quote:0072ad6ef5] net zoveel tijd gehad helaas stock koeling : 240 fsb misschien dat zonder HS et wat harder gaat anders ligt het echt aan de koeling afijn nog ff wat tentames enzo maken... ga ik weer verder voorlopig draait et dual chnl samen met khx3000 op 220 fsb :)
Link naar reactie
[quote:ddea6de365="Vandread"]dat zou wel goddelijk bh6 zijn :-? kan je voorstellen wat je haalt op 3,3-3-6 :o[/quote:ddea6de365]Precies, maar ik heb een Asus boardje met uber bios en haal maar 2.9 volt. Ik heb er op dit moment corsair met ledjes in zitten en volgens mij nemen die ledjes ook waar stroom in beslag. Ik zag laatst op tweakers wel een leuk apparaatje dat je in het tweede of derde ram slot kan doen en waarmee je de voltage can regelen. Je kon volgens mij 3.7 v kiezen of zo.
Link naar reactie
Ik zag dat ding ook, pefecte uitvinden van OCZ, scheelt weer een Vdimm mod op me moederbord. Nu maar hopen dat dat ding snel leverbaar word. Mijn geheugen heeft meer dan 2.85 volt nodig. Hier overigens de link naar die voltage booster: http://www.tweakers.net/nieuws/32929/?highlight=ocz @Hardtrance Er is meer op de wereld dan BH5 en BH6. ik geef toe dat BH5 erg goed geheugen is maar als je daar niet aan kan komen zijn er genoeg erg goeie alternatieven, ik heb bijvoorbeeld voor OCZ PC3700-EB geheugen gekozen als alternatief op BH5
Link naar reactie
ook goed ddr is corsair xms twin pc 4000 bij mijn loopt hij nu op 2x239=478 mhz met cl van 2-4-3-5 en bij SiSoftware Sandra memory bandwidth banchmark heb ik RAM Bandwidth int alu 5500 + BM/s en bij RAM Bandwidth float fpu 5500 + MB/s CAS Lagency..........2 RAS to CAS Delay...4 RAS Precharge........3 Cycle time (Tras).....5
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...