Ga naar inhoud

BIOS defect?


Aanbevolen berichten

ik heb een klein probleempje.. ik heb net een moederbord (EPoX 8RDA+) van iemand overgenomen en ging daar vrolijk mee aan de slag. cpu, fan, ddr-ram en vga d'r op en draaien maar. tot zover alles leuk en aardig.. wat instellingen in het bios aangepast.. 'save?' yes please [enter] en daarna.. moederbord valt uit en is met geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen! :cry: zelfs de ventilators geven geen enkele sjoege.. andere voeding geprobeert andere vga-kaart andere processor andere koeler (zonder koeler deed hij sowieso niks) niks helpt! wie weet raad?
Link naar reactie
ik heb alleen ingesteld dat hij zichzelf uit moet schakelen als de proc. heter wordt dan 70°C.. daarna zette hij zichzelf voor eeuwig uit.. :x maar hij was nog lang niet zo heet hoor! toen ik vlak daarvoor naar de temperaturen keek was hij nog geen 40° ik had gewoon de koeler erop zitten (anders start het bordje niet eens op, heeel goed), dus hij kon niet in no time aan de 70° zitten..
Link naar reactie
guess what!!!?? 'k heb even contact gehad met de support afdeling van EPoX. ze zeiden daar dat ik de cmos-battery er een half uurtje ondersteboven in moest doen.. ik denken 'nouja, je kunt het maar beter proberen..' en het werkte nog ook!! dus boys (and girls of course), dat is dan weer iets om te onthouden niet waar?? :lol: :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...