Ga naar inhoud

Nieuw AMD 64


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, En jawel het is weer tijd voor een nieuw systeem! Ik heb al wat rondgekeken hier en daar..En weet al zo'n beetje wat ik wil gaan halen. Ik ga er veel op gamen, en ook een beetje video bewerken(Xvid-Dvd-Vcd) Budget: max 1000 Euro Dit wordt het zo'n beetje: *AMD Athlon 64 3200+ (1MB Cache) (S754) *MSI K8N NEO Platinum nForce3 *Asus K8V Deluxe SE *Ati Radeon 9800 PRO *2 x 512 MB DDR Geheugen +DVD brander erbij Twijfel nog met moederbord.MSI of toch de Asus?? Wat voor geheugen?? 1 reep/of toch 2?
Link naar reactie
Als je een graag veel game's speelt zou ik zeker voor 1024mb gaan (2x512) dat is toch wel erg prettig met game's als Far Cry en UT2004. Bij de zware games die nog gaan komen zoals Half-Life 2 en Doom3 zal dat niet anders wezen. Ik heb zelf een MSI K8N Neo, een goed, compleet en stabiel moederbord wat veel overklok potententie in zich heeft. Als je wilt gaan overklokken zou ik zeker voor de MSI gaan. Als je niet gaat overklokken zou ik voor de goedkoopste van de 2 gaan, ze zijn beiden zo goed als even snel. de MSI heeft iets meer feature's zoals een on-board Firewall.
Link naar reactie
bedankt voor het snelle reageren.. -HD haal ik uit mijn huidige systeem.Misschien dat ik er nog extra 120 gb of zo bij haal.. -surround 5.1 boxjes van Cambridge heb ik al.. == En ja ik haal er ook een kast bij met daarin een voeding..(plus diskette, dvd rom etc etc) Zie wel wat voor soorten ze in die winkel hebben.. *Ik weet ook al waar ik 'm ga halen, je kan daar nu halen en een jaar later betalen (zonder rente) dus heb niet veel keus :)
Link naar reactie
Hij is besteld..Krijg 'm volgende week, voor 't eerst hoop ik dat het weekend snel voorbij is :lol: Wel een beetje duur geworden.. Totaal ongeveer 900 Euro.. AMD Athlon 64 3200+ MSI K8N NEO Platinum nForce3 2 x 512MB DDR PC400 Grote Kast/550 w voeding Lite On DVD RW +/- 8speed Disk Drive/Optische muis/toetsenbord ATI Radeon was daar 250 Euro, dus die ga ik wel voor 190 euro ergens anders kopen.. Totaal op Euro 1.100,- :o Ach ja, betaal het pas over een jaartje dus..Alleen de videokaart niet, die bestel ik via Internet. Far Cry, Splinter cell 2, Painkiller here i come ! :)
Link naar reactie
Nee geen rente, maar ja er komen wel extra kosten bij helaas.. 20 EUR extra betaal je aan de winkel..(voor uitstel betaling) Plus nog de administratie kosten voor comfort card(als je daar al ingescreven staat, is dit niet nodig) Maar toch beter dan rente betalen..Dan kom je ongeveer 100 tot 200 euro duurder uit.. Nu betaal je 20+administratie kosten = ongeveer 50 Euro denk ik..
Link naar reactie
[quote:6c0fa8d3e6="Totti"]Nee geen rente, maar ja er komen wel extra kosten bij helaas.. 20 EUR extra betaal je aan de winkel..(voor uitstel betaling) Plus nog de administratie kosten voor comfort card(als je daar al ingescreven staat, is dit niet nodig) Maar toch beter dan rente betalen..Dan kom je ongeveer 100 tot 200 euro duurder uit.. Nu betaal je 20+administratie kosten = ongeveer 50 Euro denk ik..[/quote:6c0fa8d3e6] kan je een link geven naar hun site of als die er niet is in welke plaats die winkel is :D thnx
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...