Ga naar inhoud

PC hapering?


Aanbevolen berichten

Ik heb op dit moment last van hapering bij Colin McRae 2004. Dit had ik vroeger niet. Nu zou het aan windows kunnen liggen. Het gekke is dat het iig niet de framerate is want deze ligt gemiddeld op 70 en komt niet lager dan 53 (fraps). Zou dit geheugen kunnen zijn? Kapot moederbord? Kapotte CPU??? Of moet ik gewoon windows formateren?
Link naar reactie
[quote:cbabb7a00d="bbx"]en ja SDK het wordt eens tijd dat je een schone install doet. Die computer staat helemaal vol met troep man. Het zou in ieder geval een hoop uit kunnen maken. :wink:[/quote:cbabb7a00d] Heb me hardware aangepast dus dan kan ik me WinXp niet meer aanmelden :roll:
Link naar reactie
Ik heb altijd dit verhaal gehoord: Bij je eerste activering maakt windows een hardwareprofiel aan. Als je je later nog een keer aanmeld met dezelde onderdelen is er geen probleem. Heb je echter een nieuwe 3d kaart, geheugenopstelling enz dan zegt windows heej dit is een 2e pc die laten we niet toe. Maargoed je zou dus kunnen bellen???
Link naar reactie
Als je Windows legaal is kun je gewoon Microsoft opbellen om te zorgen dat ze je activering weer resetten. Zolang je Windows op slechts 1 pc tegelijk installeert heb je het wettelijk recht om geactiveerd te worden. Microsoft heeft daar een speciaal telefoonnummer voor ingesteld.
Link naar reactie
Het is wel zo dat mijn windows legaal is MAAR ik heb niet zo'n winkel paket maar zo'n bij levering van nieuwe pc's ding. Officieel mag je geen cdtje krijgen (want dan kost het 300 euro) maar om te voorkomen dat ik elke week terug moet naar de winkel heb ik een kopietje gehad. (gewoon werkende windows kopie). Heb dus gewoon wel legaal 90 euro betaald.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...