Ga naar inhoud

Advies gevraagd bij aanschaf laptop


Aanbevolen berichten

Beste allemaal, Ik woon in Engeland en zit eraan te denken een tweedehands laptop aan te schaffen (schijnt te kunnen voor £ 200 a 300). Ik heb echter altijd een voorkeur voor nieuw. Bestaan er heel eenvoudige laptops (of eigenlijk elektronische typmachines) in dezelfde prijsklasse? Ik zou zo'n ding willen gebruiken om thuis (in de tuin!!) snel teksten te typen (= artikelen in grove vorm) te schrijven. Een tweede vraag betreft het volgende. Ik zie hier in Engeland een advertentie voor een Compaq Armada M700 Laptop, Pentium 3 650 mhz processor, 128 mg RAM, 6gb HD etc. etc. voor £ 275. ( 1 £ = ca. € 1,5 ) Is dit een goede computer?? Doei, Renate
Link naar reactie
Een nieuwe laptop voor zo'n prijs kom je eigenlijk weinig tegen. Af en toe zie je wel eens een computershop die een laptop voor zo'n prijs aanbied, maar voor de rest bij merken als dell/compaq kost de minste laptop al snel 800 euro. Ik vind die prijs voor die laptop van die advertentie ook een btje hoog ,voor hetzelfde geld kan je wel een betere krijgen.
Link naar reactie
Ik heb van me pa 'n oude HP Omnibook 4150 (Pentium 2 300mhz) gekregen, ding werkt perfect voor wat te typen / mailtjes / msn. Duur hoeft het duz echt niet te zijn. Ik zou voor dat geld toch naar een 2e hands model gaan kijken. Waar je et beste op kunt letten / na vragen: Accu tijd, hoelang gaat de accu mee? Geheugen? (128mb is best handig voor word2000 / windows 2000 ) Processor? (min P2 is toch wel aan te raden) Hardeschijf is voor jou niet zo heel erg belangrijk aangezien je alleen maar met teksten bezig bent. Als je veel typt zou ik persoonlijk ook op 'n degelijk toetsenbord letten mrjah, bij 'n 2e hands model is dit al iets lastiger.... :roll:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...