Ga naar inhoud

nieuw systeem


Aanbevolen berichten

[quote:c1dd2c7350="GreyHornet"]volgens mij is het zonde om Logitech Z-5300 Speakers te nemen met een Onboard-Geluidskaart, koop dan gewoon een iets goedkopere Creative 5.1 Kaart , en als je budget het toelaat een Creative Audigy II ZS :-) ik spreek uit ervaring , fijne combinatie :-)[/quote:c1dd2c7350]dat dacht ik dus ook eigelijk :P dus daar zal ik het met me vader nog wel over hebben :D is iemand anders het daar mee eens? die dus ook ervaring heeft met een wat betere speaker set? :roll:
Link naar reactie
Die Soundstorm is een volwaardige geluidskaart te noemen, dus maak je geen zorgen, komt prima geluid uit, daarbij gebruikt de soundstorm het minste van je CPU, dus blijft ie lekker snel :wink: Verder is een 2510 maar een paar euro duurder dan de 2500, dus gewoon geen risico nemen, het is een goede brander, dual layer en goedkoper dan die pioneer ;) Als het budget het toelaat en je pa over 3 jaar ook nog racegames wil spelen dan zou ik er eens goed over denken om een 9600XT of een 9800pro te kopen, kost je 100 - 120 euro meer, maar beide kaarten kunnen veel langer mee dan zo'n ver achterhaalde 9200. Grtz. :wink:
Link naar reactie
ik heb zelf hier een onboard staan maar toen ik laatst een mooie 5.1 surround moest repareren met de kaart die erbij zat (Audigy2) was het veel beter als dat ik het op mijn onboard had staan zelfs bij UT2004 had ik soms last van haperingen in het geluid :-? en met die Audigy nie dus ik zou zelf voor een betere geluidskaart gaan ow en Obi-wan.. je had trouwens wel gelijk ik had het nog een keer nagelezen :wink: en toen zag ik dat de garantie verviel dus doe ik dat zelf ook maar nie als ik een nieuwe brander heb en dan kan je bter gelijk een brander van iets van 60 euro kopen en daar zo'n firmware upgrade op doen want als je die stuk maakt is dat niet verschrikkelijk ofzo want jah 60 euro :-?
Link naar reactie
[quote:18a567003b="GreyHornet"]volgens mij is het zonde om Logitech Z-5300 Speakers te nemen met een Onboard-Geluidskaart, koop dan gewoon een iets goedkopere Creative 5.1 Kaart , en als je budget het toelaat een Creative Audigy II ZS :-)[/quote:18a567003b]Volgens mij is Soundstorm superieur aan een standard Creative 5.1 kaart, maar ik kan me vergissen. Hier staat trouwens een uitgebreide review: http://www.3dss.com/reviews/nForce/nForce.html
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...