Ga naar inhoud

waar al die fans aansluiten?


Aanbevolen berichten

[quote:f579fb146c="Rick99"]Ik lees veel over mensen die 4 fans hebben,Ik heb maar 2 aansluitingen op mijn asus p4p800se.Is er een controller voor? waar je meerdere fans met de juiste voltage kan aansluiten?[/quote:f579fb146c] De meeste mensen sluiten dan de overige fans aan op hun voeding. Je kan wel een splitter kopen, maar er mag niet meer dan een bepaald aantal watts aan hangen, aan zon mobostekker. Bij de voeding echter, hang je gewoon zo'n fan eraan, en je krijgt er dan gelijk weer een doorluskabel bij, zodat je nooit stekkers tekort komt.
Link naar reactie
een gemiddelde fan is maar een paar watt, dus dat belast je voeding eigenlijk maar amper... als je voeding lange kabels heeft, moet je eens proberen kabels van je mobo die je niet gebruikt achter je mobo tray te doen en andere kabels langs de brackets (als het kan nog grotendeels achterlangs) doen, dat scheelt ook weer heel wat verder kabels van fans, sound e.d. zo veel mogelijk langs de randen laten lopen en ide kabels wat proberen weg te vouwen of rounded kabels kopen... verder wil het bijeen doen van kabels met kabelbindertjes of tywraps ook wel helpen...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...