Ga naar inhoud

Athlon 2500+


Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:53addd3e61="sdh"][quote:53addd3e61="DukeH"]Is die verkrijgbaar bij MyCom , Computer-Land , of Paradigit? Want ergens anders ga ik hem niet halen.[/quote:53addd3e61] waarom perse bij deze drie? dr zijn nog genoeg andere die minstens zo goed zijn hoor... :wink:[/quote:53addd3e61]Ja , Maar het moet in Eindhoven zijn... Daar woon ik NL :P .... Dus :wink:
Link naar reactie
[quote:8ca8a76308="NoepZor"]Spire Whisperrock IV, is de beste budgetcooler (10 euries ofzo) casefan er bij en hij is al een stuk koeler :) mijn PC heeft 1 casefan een een Whisperrock III, met dit weer @ Full stress een keer 50 graden, helemaal idle 35 - 40[/quote:8ca8a76308]Precies, dit koelertje heb ik ook en mijn temps zijn het zelfde als bij jouw. En ik heb ook met dit weer dat de temperatuur oploopt naar de 50 graden als ik hem intensief gebruik. Dus op je lijstje komt te staan, whisperrock III + 2 casefans. :wink:
Link naar reactie
eindhoven kent ook maar 3 pc-zaken..... :roll: wifiapparatuur.nl Eindhoven Bamboo computers eindhoven International Computer Enterprise Eindhoven ErnSa Eindhoven The Cartridgecompany Eindhoven Mitracom Computers Eindhoven Zercom Computers Eindhoven Eindhoven ZTEK Electronics Eindhoven DLink Eindhoven DigitCom Computers Eindhoven Aragorn Eindhoven Sahara Nederland BV Eindhoven Apple Centre YouMac Eindhoven Gameorder.nl Eindhoven target eindhoven Tec-Lan Eindhoven Magic Supply Shop eindhoven Mepo Nederland Eindhoven Launch Eindhoven MegaCenter Eindhoven Micromotive Eindhoven ILC-Europe Eindhoven GSM-advies Eindhoven ACSP Eindhoven Dynamic Solutions Eindhoven Trendtek Computers Eindhoven fotovideobewerking Eindhoven SMP computers eindhoven Mr.Handheld Eindhoven PC Garant Eindhoven Pc Team Eindhoven Eindhoven Disc Planet Eindhoven ACC Computers Eindhoven Marni Computers Eindhoven A-W-F Computers Eindhoven Epsys Eindhoven Chipmunk Eindhoven 7,0 9,0 10 Com4 Computers Eindhoven,Tilburg... [size=10:583bbba4c2] wel eens gehoord van verder kijken dan je neus lang is? [/size:583bbba4c2]
Link naar reactie
[quote:927f39fd71="Kaz'Duzar"]had die Arctec copper silent niet een aantal standen?? Zet hem dan eens op zn hoogst.... wat is je kamertemp?? hoeveel casefans heb je --> is er airflow koelpasta goed erop e.d. (niet teveel/te weinig) wordt je koelblok ook erg heet?? is je pc ook instabiel als je 3dmark oid draait??[/quote:927f39fd71]Nee totaal niet... Mijn pc is nog NOOIT instabiel geworden.
Link naar reactie
[quote:6163b9d5cb="DukeH"]Geen idee.... :-? Maar ik heb het bij Aragorn gevraagt (Computerwinkel in Eindhoven)... En hun zeiden dat 66 á 70 graden , normaal is voor een Athlon 2500+... Niets om me zorgen om te maken dus :)[/quote:6163b9d5cb]Nou ik heb al meerdere pc'tjes gebouwd met zo'n cpu en de temperatuur bleef toch wel onder de 45 graden en het gemiddelde lag rond 35 - 40 graden. Alleen ik bouw mijn systeempjes altijd met minimaal 1 casefan. Anders zit ie de processor te koelen met warme lucht die steeds meer opwarmt en dat gaat gewoon niet :wink:
Link naar reactie
[quote:c07e5eb673="DukeH"]Okej nu weet ik me definitieve temps : Als ik in Windows zit : 61 als ik FULL AAN HET GAMEN BEN : tussen de 63 en 65 Dit is erg netjes! D8 ik zo :) :D[/quote:c07e5eb673] Vind je? Ik vind ze toch redelijk aan de hoge kant hoor. En je hoeft niet tussen elke regel 2 enters te zetten.
Link naar reactie
[quote:89a27612cb="Interficior"][quote:89a27612cb="DukeH"]Okej nu weet ik me definitieve temps : Als ik in Windows zit : 61 als ik FULL AAN HET GAMEN BEN : tussen de 63 en 65 Dit is erg netjes! D8 ik zo :) :D[/quote:89a27612cb] Vind je? Ik vind ze toch redelijk aan de hoge kant hoor. En je hoeft niet tussen elke regel 2 enters te zetten.[/quote:89a27612cb]Dit is gewoon erg aan de hoge kant :-? En ze gaan wanneer ze zo warm worden ook minder lang mee :wink:
Link naar reactie
[quote:39870f516f="DukeH"]op IEDER FORUM ,lees ik dat Athlon's zo warm worden hoor ....Zelfs in de PC winkel zeggen ze het :D[/quote:39870f516f]Onzin, een Athlon hoort niet zo warm te worden wanneer er een behoorlijke cooler op zit. En met die koeler die er nu op zit behoort ie iig niet ineens zoveel warmer te worden als met dan dat ie oude Duron werd.
Link naar reactie
[quote:bbcf43a7df="DukeH"]:-? :-? :-? :-? op IEDER FORUM ,lees ik dat Athlon's zo warm worden hoor .... Zelfs in de PC winkel zeggen ze het :D[/quote:bbcf43a7df]Volgens mij was er net ook al iets gezegt over al die enters tussen de regels. Maar in ieder geval is het niet gezond als je processor zo warm word. Mijn xp 2400 is ook maar rond de 40 graden, dus .... :roll:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...