Ga naar inhoud

help mijn comp dumpt zichzelf uit 10 x per dag


Aanbevolen berichten

ff kijken of je geen virussen/spyware hebt.... wel eerst de virusdefinitities updaten als je dat nog niet hebt gedaan :P edit/ heb ff gekeken wat je hier al allemaal gepost hebt :P, en ik zag dat je eerder een worm hebt gehad, dus ik acht de kans groot dat het een virus oid is...
Link naar reactie
De computer schakelt zichzelf gewoon uit en start daarna automatisch weer op. Hij draait onder windows xp en eerst ging hij steeds uit wanneer ik teveel dingen tegelijk aan had staan of wanneer ie lang achter elkaar aanstond. Nu schakelt de computer zich zomaar zonder reden uit. De virusscanner kan ook niks vinden.
Link naar reactie
Het is geen nieuwe comp. Een tijdje geleden was het moederbord stuk en dat is vervangen. Toen deed ie het een tijdje goed en daarna begon ie zichzelf steeds uit te schakelen maar dat ging weer over. Nu begint de computer zich langzaam aan weer steeds vaker zonder reden uit te schakelen. Ik snap er niks van. Van hardware heb ik dus ook totaal geen verstand mijn broertje wel een beetje maar die wil dus niet helpen, zegt alleen maar dat het waarschijnlijk aan de voeding ligt. Marloes
Link naar reactie
[quote:266d71c9b0="kwarktaart"]Oke ik heb nu een memory test uitgevoerd en die geeft bij test nummer vier 106 errors :cry: dat is vast niet goed. Is er iets wat ik hier aan kan doen?[/quote:266d71c9b0] denk et niet... waarschijnlijk kapot of brak geheugen. [edit] en idd wat BBX net zegt, kijken of je er nog garantie op hebt [quote:266d71c9b0="bbx"][edit]: dat scheelde maar bar weinig SDH :wink:[/quote:266d71c9b0] tja, ben niet zo snel als het om typen gaat... :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...