Ga naar inhoud

welke pomp?


Aanbevolen berichten

Vraag 1: Is een Eheim 1046 (300l/h) genoeg om water door een rad van ong. 45cm bij 35cm te pompen. Er komen ook nog een reservoir en een cpublokje op. Vraag 2: cpublok: Aquacomputer cuplex evo rev. 1.1 of koolance cpu- 200G Welke van de 2 is er beter? :lol: rad: ga ik denk ik vrijdag van de sloop halen res: miss zelf maken, weet ik nog niet pomp: ....? bvd Marfie :wink:
Link naar reactie
[quote:cab991897b="Marfie"]Vraag 1: Is een Eheim 1046 (300l/h) genoeg om water door een rad van ong. 45cm bij 35cm te pompen. Er komen ook nog een reservoir en een cpublokje op. [/quote:cab991897b] Neem gewoon een Hydor L20, die is goedkoper, en kan 700 L/u pompen. [quote:cab991897b] Vraag 2: cpublok: Aquacomputer cuplex evo rev. 1.1 of koolance cpu- 200G Welke van de 2 is er beter? :lol: [/quote:cab991897b] Op deze vraag zal je niet snel antwoord op krijgen, aangezien ik ook niks kan vinden op google, en mensen niet zo 1 2 3 die blokjes kopen en dan gaan testen. En ieders setup is weer anders, dus dat kan je ook niet echt vergelijken...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...