Ga naar inhoud

CPU belast door ''niet actieve systemen"


Aanbevolen berichten

Tja, ik weet niet of deze vraag hier thuishoort maar: Mijn PC is niet meer vooruit te branden en de muis (intellieye) stopt ermee. Als ik bij taakbeheer kijk, is onderaan de lijst bij ''niet actieve systemen" de CPU-belasting heel nerveus: die schiet op en neer van 50 naar 95 %. Zonder dat er verder enige activiteit is... Wat zijn die ''niet actieve systemen" en hoe kan ik dit oplossen, want volgens mij zit daar de boosdoener.. Groet
Link naar reactie
Je weet zeker dat er niet een in gevoerde automatische taak is gemaakt? want anders zou ik zeker scannen op virussen en op spyware. Voor het opsporen van de spyware zou je Adaware en Spybot kunnen gebruiken. (staat in de faq van Beveiliging en privacy goed beschreven). suc6 :wink:
Link naar reactie
Dat van niet-active systeemprocessen hoort zo te zijn. Tenminste, in rust zou dat 99 op 98% moeten zijn. Ik denk dat dat gewoon een indicatie is hoeveel processorvermogen er nog is om processen uit te voeren. Dat hij de hele tijd op 50 springt betekend dus dat er een proces om processorkracht vraagt, dus dat proces zou dan in taakbeheer moeten staan. Vind je hem er niet, dan heb je zoals bbx zei waarschijnlijk spyware of een virus. [Edit] NoepZor, je was me net voor :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...