Ga naar inhoud

CPU cooler of case fan


Aanbevolen berichten

Asus A7v8x-x AMD 2400+ 1x HD, 1x 30GB HD, 1x cdr brander 1x DVD-rom. ATI 9500 128 Mb. 350watt PSU Alles stof eruit gehaald etc.. echter met dit warme weer wordt ie weleens 79 graden. SHutdown beveiliging op 85. Eigenlijk geen probleem, spellen crashen niet of zo vanwege hitte. Pas opgestart zit ie op 50-55 graden De cpu cooler is van AMD (boxed). In het zijpaneel zit een ook een fan. Gaarne advies (niet te duur). Een nieuwe CPU cooler (welke ?) of een case-fan erbij. (cpu cooler moet mijn zwager vastmaken, ik bouw al tijden pc zelf, alleen ik heb 2 linkerhanden bij het monteren vd cpu cooler) Raad het al, liever een Case Fan, helpen 2 stuks ook ?
Link naar reactie
dus nu heb je alleen een boxed koeler en een casefan in je window... blaast deze fan in of uit je kast?? ik zou zeggen: zet onder je voeding tenminste 1 outtake en als het kan voorin je kast 1 intake, zodat er airflow ontstaat... en waar zit die fan in je zijpaneel?? ter hoogte van de CPU of videokaart??
Link naar reactie
ik denk dat de overall temperaturen van je systeem lager worden wanneer je 2 goede casefans installeert dan wanneer je een nieuwe cpu koeler installeert. De casefans koelen de cpu koeler ook, een nieuwe cpukoeler koelt de kast echter niet beter.. met als gevolg dat ik maar een vrij kleine temperatuurdaling voorspel... Of zie ik dat nu gruwelijk mis... :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...