Ga naar inhoud

vage bios settings + cpu overklocking


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn bios settings ik heb sinds kort die nieuwste bios omdat ik hem hebt geflasht. Mijn probleem is alleen dat ik hem tot 300 mhz overglock kan gooien en dan geen resultaat zie ( 300 is het maximale). Ik weet dat 300 niet haalbaar is dus heb ik het ook op 260 geprobeert wat moet lukken(andere pc is het ook gelukt). Dus nu mijn vraag : Hoe komt het dat ik wel kan overglocken maar geen effect zie in windows. mijn status is: Amd athlon xp 2400+ asus A7N8X-X genoeg koeling (3 koelers) + zallman enz :o
Link naar reactie
[quote:212b2c91cf="djprofighter"]Ik heb een probleem met mijn bios settings ik heb sinds kort die nieuwste bios omdat ik hem hebt geflasht. Mijn probleem is alleen dat ik hem tot 300 mhz overglock kan gooien en dan geen resultaat zie ( 300 is het maximale). Ik weet dat 300 niet haalbaar is dus heb ik het ook op 260 geprobeert wat moet lukken(andere pc is het ook gelukt). Dus nu mijn vraag : Hoe komt het dat ik wel kan overglocken maar geen effect zie in windows. mijn status is: Amd athlon xp 2400+ asus A7N8X-X genoeg koeling (3 koelers) + zallman enz :o[/quote:212b2c91cf] Heu, ik snap het niet helemaal, is die 300 enzo, is dat de FSB waar je het over hebt, of is dat gewoon het aantal MHz'en Overclock. Misschien heb je de multiplier veranderd, maar is ie gelockt.
Link naar reactie
je weet volgens mij niet waar je het over hebt? als je gaat overklokken lees dan in de faq even de overklok guide van ba. en zoek nog wat verder, op casejunkies staat volgens mij ook een guide ps: zo'n lange djnaam onthoud niemand dus daarvoor hoef je het niet te gebruiken, lijkt wel alsof je een wannabe dj bent zo (sorry dat ik het zeg) en dat komt niet echt profi over als je drive in hebt of losse dj bent
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...