Ga naar inhoud

Moederbord losmaken!?


Aanbevolen berichten

Ey allemaal Ik ga een nieuwe kast kopen en daar mijn p.c in bouwen! Nou is er 1 probleem! ik krijg mijn moederbord er niet vanaf! hij zit met hele rare schroeven vast! achter met een soort van draai knopjes.! En voor dus waar de proccecor zit enzo me rare schroefjes! Weet iemand hoe je hem eruit krijgt! ? alvast bedankt! dit is dus het schroefje wat ik bedoel [img:646d390b36]http://members.lycos.nl/rct15/Kast!.jpg[/img:646d390b36]
Link naar reactie
[quote:894af5aee4="Interficior"][quote:894af5aee4="Rick Gimpel"]Vaak zijn het van die plastic plugjes. Kun je t beste met een tangetje doen.[/quote:894af5aee4] Je doelt op de NordBridge?[/quote:894af5aee4] je hebt ook plastic pluggen die je op de achterplaat schroeft (waar normaal afstands busjes zitten) en waar je dan je mobo opklikt. dit is echter niet nieuw maar want op een oude PIII zat het ook. is het niet gewoon torx? maar geef eens een duidelijkere foto dan kunnen we het goed zien en dan kunnen we je misschien helpen
Link naar reactie
Als ik heel goed kijk zou je inderdaad zeggen dat dit Torx schroefkoppen zijn. In iedere goed gesorteerde metaalwarenhandel kun je een schroefbit kopen voor deze schroefjes, Let wel goed op dat je precies de goede maat krijgt, want er zijn inderdaad verschillende soorten. Neem anders het komplete board met de bodemplaat (kun je vaak als een soort lade uit de kast trekken) mee naar de winkel en laat ze het zelf uitdokteren. Groetjes van Jan Willem
Link naar reactie
De foto is idd niet erg duidelijk, maar volgens mij is het gewoon een klemmetje. Dus gewoon met een platbektang naar elkaar toeknijpen en tegelijkertijd aan je mobo trekken. Uiteraard wel voorzichtig. Het klemmetje blijft dan gewoon op de achterplaat zitten en kan je dan met een tangetje losdraaien.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...