Ga naar inhoud

Athlon XP vs P4 Prescot


Aanbevolen berichten

Ja, dit wordt weer leuk :D Volgens mij is de Intel Pentium4 goed in videobewerking. Maar neem dan wel die met HT. AMD processoren zijn goed in games en multimedia. Voordeel is ook dat ze een veel betere prijs/kwaliteit verhouding hebben. (ik doel dan op de Athlon XP) Ps. Ik ben niet aanspaakelijk voor een discussie die door mijn reactie kan ontstaan en commentaar is alleen welkom als je een goede rede hebt :wink:
Link naar reactie
Wat is nu eigenlijk de beste zoekmachine? ;) Gebruik gewoon de search van het forum of Google even. Dit soort topics komen aan de lopende band langs en de meeste mensen zijn ze dan ook meer dan zat, omdat ze altijd uitlopen op flamewars. Welke proc het beste presteert verschilt sterk per soort applicatie en van een boel andere factoren, zoals moederbord, geheugen, resolutie, optimalisatie, etc
Link naar reactie
[quote:10b7c8514c="Clairvoyant"]Hmm.. als mensen hem zo zat zijn.. waarom reageren ze er dan nog op...?[/quote:10b7c8514c] Dat is gewoon omdat de mensen zo vriendelijk zijn dat er speciaal voor jou even de moeite wordt genomen je op de zoekfuctie te wijzen, immers geheel geen reacties zou je ook raar vinden. ;) Om toch nog maar even on topic te reageren, mijn mening: P4 is sterkste in videobewerking Athlon 64 sterkste in games.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...