Ga naar inhoud

Niewe Computer


Aanbevolen berichten

[quote:04e871b75e="xqlusiveparadise"]Product Aantal Stukprijs ex BTW Subtotaal ex BTW AMD Athlon 64 3200+ Box 400 MHz, Boxed € 252,94 € 252,94 Asus K8V SE Deluxe 100,- 100,- Kingston ValueRam PC3200, 400 MHz, -, 2,5, 512 MB 108,40 216,80 Samsung 3,5 inch diskette station Zilver 8,40 8,40 Maxtor Diamond Max Plus 9 200 GB, 7200 rpm, 8 MB, Serial ATA/150 115,13 115,13 Iiyama E431S-S 17 inch, Zilver, speakers 382,35 382,35 Thermaltake XaserV WinGo V8000A -, Aluminium, Zilver, Window 115,13 115,13 NEC ND-2500A OEM, Zilver 73,95 73,95 Lite-On LTD166S OEM, Zilver 29,41 29,41 Thermaltake Silent PurePower 360 watt ActivePFC - Xaser Silver 63,86 63,86 dan word het dit toch? ik ben bijna klaar bijna een nieuwe pc[/quote:04e871b75e] Dit ziet er perfect uit ! TOP 8) Nu alleen de radeon 9800 pro nog :wink: Want deze zou echt niet misstaan in dit systeem. :D Ik neem aan dat je al een muis, toetsenbord en boxen hebt? Want het geluid uit zo'n tft schermpje is natuurlijk waardeloos :wink:
Link naar reactie
  • Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
natuurlijk heb ik al boxen heb hier boxe van labtec met subwoofer staan mar alles zit ook nog aan mij versterker dus kwa geluid komt het goed en kwa videokaart hou ik het even bij me g-froce fx 5600 en zou gauw wel een nieuwe aanschaven mar w8 daar nog heel ff mee! er schijnen binnenkort veel nieuwe uit te komen! en muis en toetsenbord heb ik draadloos van logitech. en me oude compute pentium 4 2,4 ghz word als ik deze pc binnen heb mij server. waar server 2003 opdraait en ik gebruik als lokale server als webserver en ftp server.
Link naar reactie
over die videokaarten klopt. Dat had ik je daar ook gezegd, maar zie nu pas dat je hier een hele computer aan het samen stellen bent. Ziet er erg goed uit hoor. En ja, die nieuwe kaarten, daar zijn al twee topics over geopend. Loop die eens door, het is behoorlijk indrukwekkend spul. 8)
Link naar reactie
Bijna goed naar mijn mening. Een Dual Layer brander zou immers niet misstaan. Pak dus de NEC2510A, die is maar een tientje duurder, en je hebt iig de garantie dat ie ook Dual Layer kan branden. (Het schijnt de de NEC2500 met aangepaste firmware ook Dual Layer kan branden, maar dan verlies je wel je garantie).
Link naar reactie
[quote:6616b0e161="Obi-wan-kenobi"][quote:6616b0e161="Heiden"]Pak dus de NEC2510A, die is maar een tientje duurder [/quote:6616b0e161] D*mn. Nu al zo goedkoop ... :o[/quote:6616b0e161]Dat had ik inderdaad ook niet verwacht :-? Maar dan zou ik inderdaad voor een tientje meer een dual layer brander kopen.
Link naar reactie
Dat is dat je het dubbele op een dvd kwijt kan. En ik weet niet of ie in het zilver is. Ik zal even kijken. :) [edit] ik heb gekeken, ze hebben alleen in het wit en zwart, dus dan moet je zelf de overweging maken vind ik het nodig, de schijfjes zijn nu nog niet te betalen zo duur, maar dat veranderd vast wel in de toekomst [/edit]
Link naar reactie
[quote:6412ba5a1c="MichelG"]Dat is dat je het dubbele op een dvd kwijt kan. En ik weet niet of ie in het zilver is. Ik zal even kijken. :) [edit] ik heb gekeken, ze hebben alleen in het wit en zwart, dus dan moet je zelf de overweging maken vind ik het nodig, de schijfjes zijn nu nog niet te betalen zo duur, maar dat veranderd vast wel in de toekomst [/edit][/quote:6412ba5a1c] maar jullie zeiden dat je die andere er naar toe om kan zetten?
Link naar reactie
[quote:929afe64d2="xqlusiveparadise"]die rounded kabels Ennuh hoeveel moet ik er hebben eigenlijk :oops: Ik zie nie precies wat die kabels zijn! dat zijn toch normaal die grijze kabels?[/quote:929afe64d2]Normaal zijn het inderdaad van die grijze kabels, van die brede platte kabels. Met rounded kabels zijn ze klein en rond. Dat staat dus netter in de kast. Ik zal even opnoemen welke je nodig hebt: - fdd kabel 1X - ide kabel 2X that's all, je had toch geen sata harddisk uitgekozen? anders heb je een sata kabel nodig :)
Link naar reactie
[quote:d1a8298c93="xqlusiveparadise"][quote:d1a8298c93="MichelG"]Dat is dat je het dubbele op een dvd kwijt kan. En ik weet niet of ie in het zilver is. Ik zal even kijken. :) [edit] ik heb gekeken, ze hebben alleen in het wit en zwart, dus dan moet je zelf de overweging maken vind ik het nodig, de schijfjes zijn nu nog niet te betalen zo duur, maar dat veranderd vast wel in de toekomst [/edit][/quote:d1a8298c93] maar jullie zeiden dat je die andere er naar toe om kan zetten?[/quote:d1a8298c93]Dat klopt, maar dan ben je je garantie kwijt als je dat doet. :-?
Link naar reactie
[quote:fe07ef93f7="xqlusiveparadise"]nou iedereen zei dat ik een s-ate disk moest hebben zijn die andere beter dan welke kan ik anders het beste nemen?[/quote:fe07ef93f7]Dan heb je nodig: 1x sata kabel (voor harddisk) 1x ide kabel (voor dvd-rom & dvd-brander) 1x fdd kabel (voor floppy drive) zo zou het moeten lukken :D en sata is inderdaad sneller :)
Link naar reactie
[quote:4c1346cfce="Ruudfeen"][quote:4c1346cfce="MichelG"]en sata is inderdaad sneller :)[/quote:4c1346cfce] Sata is sneller dan IDE, dat betekent niet dat Sata schijven per definitie sneller zijn dan IDE schijven. Zie ook http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=121817[/quote:4c1346cfce] Dat was ook niet mijn idee om er een sata schijf in te hangen, maar ze zijn in ieder geval niet langsamer als ide en over het algemeen sneller. Dus dan kun je er het best gewoon ervoor gaan. :wink:
Link naar reactie
[quote:b8d889e849="xqlusiveparadise"]hoelang moet zo kabel zijn? en rouded kabels hebben ze niet sate.. fdd trouwens ook niet[/quote:b8d889e849]Uh ... gewone maat. Niet te lang in ieder geval en niet te kort. En anders koop je gewone kabels. Dat maakt opzich ook niet zo heelveel uit. Het is meer voor hoe het eruit ziet. Kwa prestaties maakt het niks uit. :P
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...