Ga naar inhoud

Niewe Computer


Aanbevolen berichten

[quote:79d768360d="xqlusiveparadise"] maakt het trouwens nog iets uit of je 3 ghz neemt 3,2 of 3,4 ? [/quote:79d768360d] Weinig, alleen bij taken waarbij je de processor dus extreem belast (videobewerking, 3D rendering). Ik zou zelf gaan voor de Athlon64 3200+, dan ben je al voorbereid op de 64-bit besturingssystemen en applicaties die eraan zitten te komen. De Athlon64 kan zich in tegenstelling tot de AthlonXP trouwens bij videobewerking en 3D rendering ook meten aan de P4.
Link naar reactie
  • Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
ik heb ook even twee computertjes samengesteld. Dit is het mooiste systeem: [img:33249fbfcb]http://home.wanadoo.nl/simongrin/computertotaal/vb%201.gif[/img:33249fbfcb] Dit is het iets mindere systeem, maar ook goed : [img:33249fbfcb]http://home.wanadoo.nl/simongrin/computertotaal/vb%202.gif[/img:33249fbfcb] Als ik het geld had, dan zou ik voor het bovenste syteem gaan en anders voor de tweede. En denk eraan dat de toekomst 64 bit wordt. Dan ben je er in ieder geval klaar voor met je 64 bit processor. De p4 is 32 bit. :wink: De onderste is dezelfde prijs als de computer die je zelf hebt samengesteld :)
Link naar reactie
[quote:293b704695="xqlusiveparadise"]waar kan je zo Athlon64 3200+, halen dan? en wat voor moederbord moet daarbij kan je dar wel mijn video kaart op doen g-force fx 5600?[/quote:293b704695]Ik zie wel dat jij zo'n echte intel verslaafde bent en nergens anders naar kijkt. :wink: Voor een amd 64 3200+ heb je een socket 754 nodig. Naar die moederborden moet je kijken. En je fx 5600 zal er ook op passen. :P En zo'n processor kan je bij elke goede computerwinkel kopen
Link naar reactie
ik heb gedult naja beetje dan :P ik moet gewoon me nieuwe pc hebben maar die gene die jij net inelkaar heb gezet die kan je online bestellen dus onderdelen worden zo thuis bezorgt ennuh ja ik moe dus ff weten wat nou wat is zit er nou ook een dvd brander in? die moet ik wel hebben natuurlijk!
Link naar reactie
Ik doe ook 's een poging op SallandAutomatisering.nl, want die heeft wat meer keus en overall lagere prijzen: Moederbord: Asus K8V SE Deluxe € 119,- Processor: AMD Athlon 64 3200+ Box 400 MHz, Boxed € 301,- Geheugen: Dane-Elec Memory PC3200, 400 MHz, -, 2,5, 512 MB € 96,- per stuk DVD-rewriter: BenQ DW822A Retail, Wit € 96,- Videokaart: Sapphire Atlantis Radeon 9800 Pro 128 MB € 232,- TFT-monitor: BenQ FP767 v2/12ms 17 inch, - € 435,- S-ATA Harddisk: Maxtor Diamond Max Plus 9 200 GB, 7200 rpm, 8 MB € 137,- Die DVD-rewriter kan je m.b.v. een firmware update van BenQ zelf in de loop van het najaar upgraden naar een Dual Layer-DVD-rewriter. Voor iets meer euro's heb je dus een S-ATA harddisk, die is in bepaalde gevallen weer ietsje sneller als een ATA harddisk.
Link naar reactie
ik wil jullie alvast heel erb bedanken voor jullie hulp hier heb ik nog is wat aan ECHT GEWELDIG!! :D :D :D Het kiezen word wel steeds moeilijker maar zo te horen moet ik niet aan de pentium das al duidelijk en het bestellen via internet is ook betrouwbaar? En waar kan ik het best bestellen ?? Wat vinden jullie?!
Link naar reactie
Ik weet het niet waar je alles het best kan bestellen, ik bestel namelijk altijd mijn onderdelen apart omdat ik nooit in 1x een hele computer koop :wink: Maar misschien is er wel een winkel bij jouw in de buurt die ongeveer voor de zelfde prijs de onderdelen aanbied. En anders via internet. Alternate is geloof ik wel goed, maar hier heb ik nog nooit wat gebesteld. Ik haal ook veel onderdelen bij de zwarte markt, die zit in beverwijk, dat is dus naast de deur voor mij :D
Link naar reactie
[quote:ef982fa922="xqlusiveparadise"] en het bestellen via internet is ook betrouwbaar? En waar kan ik het best bestellen ?? Wat vinden jullie?! [/quote:ef982fa922] Kijk 's naar ervaringen van anderen bij internetbestellingen: http://www.tweakers.net/shopsurvey Eynstein, SallandAutomatisering en Gistron worden bijvoorbeeld over het algemeen goed beoordeeld, over Alternate is men een stuk minder positief (maar die is dan weer uiterst goedkoop). Waar woon je ergens? Misschien zit er wel een goede leverancier vlakbij jou in de buurt, wel zo makkelijk als je iets moet retourneren.
Link naar reactie
[quote:63c22f6a02="xqlusiveparadise"] ok ik woon in gouda en ik ga het denk maar via internet bestellen erg makkelijk natuurlijk maar wat moet ik nou nemen... ben er nog niet uit en of het een 3000+ is of een 3200+ of een 3400+ maakt dat nog veel uit?[/quote:63c22f6a02] 3200+ nemen. Deze loopt op 2Ghz en heeft 1MB L2 cache, de 3000+ loopt ook op 2Ghz, maar heeft slechts 512MB L2 cache. En de 3400+ loopt op 2,2Ghz, maar die is gewoon nog veel te duur ...
Link naar reactie
bij dit moederbord Moederbord: Asus K8V SE Deluxe € 119,- had jij ander geheugen gebruikt als dat hun adviseren is dit handig? Geheugen: Dane-Elec Memory PC3200, 400 MHz, -, 2,5, 512 MB € 96,- per stuk Wij adviseren de volgende geheugenmodules te gebruiken: Kingston KVR400X64C3A/256 Kingston KVR400X64C3A/512 Kingston KVR400X64C25/256 Corsair CMX256A-4000C2PT Corsair CMX512A-4000C2PT De TwinMos modules geven veel problemen met dit moederbord.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...