Ga naar inhoud

OC Geheugen


Aanbevolen berichten

Bedoel je nou echt maximaal of minimaal als je maximaal bedoelt, kan je het best gewoon goedkoop no name cas2 pc 3200 geheugen kopen. Minimaal, dan ben je het best af met bh5 chips, maar die zijn moeilijk te krijgen en vaak ook duur. Ik heb een tijdje geleden bij mycom 1024 mb pc3200 corsair geheugen gekocht voor 129 euro per reepje van 512 mb. Ik heb ze op een A7N8X Deluxe en E-Deluxe board gehad en zonder problemen draai ik op fsb 225.
Link naar reactie
[quote:ce7d97ac20="Jasper G."] [quote:ce7d97ac20="Obi-wan-kenobi"] TwinMos gaat wel ver heb ik begrepen ... vaak nog voordeliger ook.[/quote:ce7d97ac20] Er is mij verteld dat twinmos niet goed gaat met dat board [/quote:ce7d97ac20] Tsja, dat heb je met die Asus-troep. Beetje overgewaardeerd ... doet mijn maar een Abit :P
Link naar reactie
Corsair, kingston, OCZ, Mushkin, en dan PC3200 geheugen. Haalt met gemak 200mhz fsb. Maar ja dat haalt eigenlijk elk pc3200 geheugen wel. Ik zelf ben helemaal OCZ gek maar dat is niet echt goedkoop, een goed alternatief is Corsair vind ik. Omdat het goedkoop moet wezen zou ik Dane-Elec, Samsung, Kingston Value of zo kopen, en dan PC3200 [size=9:96ca80e717]btw, koene, voor de Athlon64 zijn MSI borden erg goed over te klokken [/size:96ca80e717]
Link naar reactie
dat probleem is in het verleden ook bij Abit borden geweest, ik heb zelf geen voorkeur voor een bepaald merk, ik koop gewoon wat op het moment het beste is, ik heb nu Gigabyte voor Intel, ABIT voor AthlonXP en dadelijk MSI voor Athlon 64, het aanhangen van een bepaald merk vind ik vrij nutteloos, maar goed nu ga ik zelf uber off-topic... :oops:
Link naar reactie
Latency's heb je natuurlijk het liefst zo laag mogelijk. Lager is immers sneller (een enkele uitzondering nagelaten). Zelf heb ik nu Corsair PC3200XLPT geheugen in bestelling staan, als vervanging voor m'n Twinmoss. Dat Corsair geheugen draait op 200 FSB op 2-2-2-5, en wordt gegarandeerd t/m 250 maar dan op timings van 2-3-2-6.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...