Ga naar inhoud

Aopen ax63pro


Aanbevolen berichten

hallo, ik probeer een webservertje te bouwen en heb daarvoor een (betere?) pc voor weten te vinden, maar..... mn eerste probleem was error code 5 cannot boot from cd. dat is opgelost door een ander bios versie te downloaden. nu dat is opgelost heb ik een totoaal onstabiele pc, want zodra ik er een platform opzet w2k pro/server wxp pro/home kom ik niet verder dan een paar dingen instellen voordat i weer muurvast loopt. het is een: Aopen ax63pro Bios v1.0A ?(hopelijk de nwste) pIII 450Mhz 416MB RAM met: WD 2.1GB/WD 1.6GB/Fujitsu 2.1GB En formatteer ze altyd als NTFS en op geen van alle hd's wil het vlekkenloos draaien dus daar ligt het niet aan heb ik soms alsnog een oude bios is er een nieuwere? plz als iemand iets weet.
Link naar reactie
[quote:380ee6cc6f="sdh"]het kan iig wel ff een tijdje duren. maar een uur is volgens mij wel iets te kort hoor. :P[/quote:380ee6cc6f] ja hor nog zo een :D "kan een tydje duren" ik wil ook nog kunnen slapen vanacht :lol: ding maakt al een pokke geluid en boert een hoop hete lucht uit In de richting van?? de 4 uur? speed ram = is 255mb/s L1 (32k)= 4421mb/s L2 (512)=579MB/s
Link naar reactie
laat het gewoon ff een tijdje draaien (bijvoorbeeld vannacht) en dan zie je wel wat er uitkomt. want ik heb wel eens gehoord dat er mensen zijn die hem 30uur achter elkaar hebben laten draaien. Da's dan wel erg overdreven maar een paar uurtjes kan cker geen kwaad.. :wink:
Link naar reactie
[quote:ca0e5a18fb="Vandread"]ik heb gehad dat een memtest proggie pas na 5 uur errors gaf.... bij een bepaald soort test... en meteen ook per 1000 tegelijk :P dussuh... zoals altijd wees geduldig met pc's... zet em 's ochtends aan en kijk 's avonds pas weer ;)[/quote:ca0e5a18fb] aardig gek hij heeft hem nu 2x uitgevoerd en geen errors en na 20 uitvoeren kani een hele bank miss afkeuren? kani t dan niet in 1x goed doen :lol: (13:40 3-6-04) hij heeft 16 uur gedraait (pass 12)en geen errors. Aan het ram ligt het dus niet. kan het iets anders zijn? (0:09 4-6-04) k heb m vergeten uit te zetten enhij heeft m nu 19X gescant 27uur!! no errors
Link naar reactie
ik heb maar een andere 450Mhz kassy gepakt en geheugen en hd overgezet mar nu het volgendebij installatie van wXP pro krijg ik een stop scherm met PFN_LIST_CORRUPT (*** Stop: 0x0000004E 0x0000007,0x000185A2,0X000186139,0x00000000) voor het geval dat iemand weet wat het in houd. En bij W2k Pro krijg meldingen van het niet volledig kunnen kopieren van bestanden (terwijl ik daarvoor nog een volledige installatie gedaan heb op andere pc) Zou het aan het 32Mb bankje kunnen liggen dat die af en toe een beetje dwars kan zitten k heb 128 256 en 32, draai hem nu ff zonder 32Mb kijken hoe het gaat.
Link naar reactie
[quote:4461bd6dd0="Chestah"]zomaar een HD overzetten met Windows erop gaat meestal fout als je switcht tussen verschillende mobo's[/quote:4461bd6dd0] ik citeer: installatie van wXP pro En bij W2k Pro krijg meldingen van het niet volledig kunnen [b:4461bd6dd0]kopieren[/b:4461bd6dd0] van bestanden :roll: :lol: alle mensen snappen toch wel dat hd zomaar overzetteniet werkt (meestal :lol: )
Link naar reactie
[quote:264dfac4fe="pcguy"]met linux werkt hdd overzet wel hoor :P maar ontopic, is je cpu wel 100%? en je mobo?[/quote:264dfac4fe] ik heb maar een [b:264dfac4fe]andere 450Mhz [/b:264dfac4fe]kassy gepakt en [i:264dfac4fe]geheugen en hd[/i:264dfac4fe] overgezet . :lol: ( van de 6 pc's die ik heb maak ik er 3 bruikbare van resjes verkoop gooi k weg) dus cpu ligt t niet aan of bijde cpu's zijn naar de klote maar dat lijkt me stug.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...