Ga naar inhoud

Artic Cooler


Aanbevolen berichten

[quote:7c35f192e6="Eelke van den Bos"]Zo Kips.. Ben je anders niet helemaal de man op de LAN jongen.. dat vindt je zekers wel belangrijk he.. noujah, casemodding zowat.. dan zou ik eerst een fatsoenlijke kast gaan kopen.. Grtz.. Eelke :evil: :evil:[/quote:7c35f192e6] Nou, das meteen een goede start! :-? Er zijn ook mensen die wél aan casemodding doen, en dat wél leuk vinden, dus niet meteen alles gaan afzeiken. :wink:
Link naar reactie
[quote:1f14ffdca5="KiPSiE"]kijk das tenmiste goe als je zo tegen mensen praat hij is altijd aan het opscheppen (ik had net me cpu van 2.4 naar 2.6 ghz geclocked gaat hij zeuren ik own jouw want die van mij komt bter uit de test dus dat is irri[/quote:1f14ffdca5] ?? hoe kan dat dan? hij heeft nog maar 1 bericht geplaatst. :wink:
Link naar reactie
[quote:9d3c9e4771="sdh"][quote:9d3c9e4771="KiPSiE"]kijk das tenmiste goe als je zo tegen mensen praat hij is altijd aan het opscheppen (ik had net me cpu van 2.4 naar 2.6 ghz geclocked gaat hij zeuren ik own jouw want die van mij komt bter uit de test dus dat is irri[/quote:9d3c9e4771] ?? hoe kan dat dan? hij heeft nog maar 1 bericht geplaatst. :wink:[/quote:9d3c9e4771] Hij zegt niet dat het een vriend van hem zou moeten zijn. Edit: Ik was jammer Kaz'Duzar, was ik je net even voor. :)
Link naar reactie
[quote:22787483d2="sdh"]hoe kan dat dan? hij heeft nog maar 1 bericht geplaatst. :wink:[/quote:22787483d2] [quote:22787483d2]haha hij zou een vriend van mij moeten zijn en op me LAN moeten komen maar dit is ook de reden dat ik geen dure kast heb gekocht dus ik ben heel erg blij als ik strax al mijn vrienden de baas ben met mooiheid van me kast:D[/quote:22787483d2]
Link naar reactie
[quote:6a3481591d="KiPSiE"]haha hij zou een vriend van mij moeten zijn en op me LAN moeten komen maar dit is ook de reden dat ik geen dure kast heb gekocht dus ik ben heel erg blij als ik strax al mijn vrienden de baas ben met mooiheid van me kast:D[/quote:6a3481591d] hoor dat.. al mijn vrienden de baas ben.. hahahaha komop zeg bas... dit vind ik ronduit triest.. en voor die gast hiervoor. Bemoei je nou maar lekker met je ledjes in je kast. En laat mij zeggen wat ik wil.. Eelke
Link naar reactie
[quote:0e2f618ecd="Eelke van den Bos"] hoor dat.. al mijn vrienden de baas ben.. hahahaha komop zeg bas... dit vind ik ronduit triest.. en voor die gast hiervoor. Bemoei je nou maar lekker met je ledjes in je kast. En laat mij zeggen wat ik wil.. Eelke[/quote:0e2f618ecd] allemaal heel leuk en aardig, maar we kunnen nu beter maar weer es OT gaan.
Link naar reactie
[quote:9a5f905d36="Eelke van den Bos"]Jahoor.. voel jij je hier de Guru ofzo.. Dat bepaal ik dus zelf wel ff, en ik zit niet bij hem op school. BTW, je neemt het nu wel voor hem op, maar je zou hem eens moeten horen. En ik heb dus echt niet jou commentaar nodig, want ik ken hem al langer dan jij![/quote:9a5f905d36]Je mag zelf bepalen wat je doet of laat, maar dit soort taal wordt op het forum niet gewaardeerd (lees: niet toegestaan). Ik heb de moderator van dit subforum gevraagd om dit topic extra in de gaten te houden. Back on-topic!
Link naar reactie
[quote:ccbaa2e709="Bill Gates"][quote:ccbaa2e709="Eelke van den Bos"]Jahoor.. voel jij je hier de Guru ofzo.. Dat bepaal ik dus zelf wel ff, en ik zit niet bij hem op school. BTW, je neemt het nu wel voor hem op, maar je zou hem eens moeten horen. En ik heb dus echt niet jou commentaar nodig, want ik ken hem al langer dan jij![/quote:ccbaa2e709]Je mag zelf bepalen wat je doet of laat, maar dit soort taal wordt op het forum niet gewaardeerd (lees: niet toegestaan). Ik heb de moderator van dit subforum gevraagd om dit topic extra in de gaten te houden. Back on-topic![/quote:ccbaa2e709] Heb ik in dat bericht ook maar één scheldwoord gebruikt?
Link naar reactie
en moderator zou je alsjeblief willen voor komen dat eelke van den bos nog iets op mij forum kan schrijven want het ging mij alleen maar om mijn goedkope kast upgraden en daar ben ik nu heel blij mee want dan ga ik dit weekend er en raampie inbouwen een paar fannetjes en een nieuwe fan voor me radeon 9700 (Thermal Take a1919) en voor me proc: Arctic Super Silent 4 Pro L dus dan kan ik weer is ffies lkkr overclocken :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...