Ga naar inhoud

Overklok vraagje...


Aanbevolen berichten

Hoi , Ik had vanmiddag heel even mijn processor op 1750 mhz gezet :shock: Gewoon ff snel , 10 seconden , Daarnaa weer op standaard waardes gezet. Nu is mijn vraag kan ik hem GEWOON OP 1750mhz laten staan , of gaat mijn processor dan de vernieling in????? :( Ik heb verder geen PCI kaarten erin zitten. Gr, Duke. Ik heb overigens een AMD Duron 1400
Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
je hebt toch kt600? lijkt me sterk dat je dan alleen maar die keuzes hebt volges mij kan je de fsb wel traploos instellen 2100 mhz kan die duron makkelijk lopen (is gewoon 200x10,5) die 1750 zal helemaal geen probleem zijn zelfs een slechte duron kreeg ik op 2000 mhz een goede krijg je op 2500 :P
Link naar reactie
[quote:9115b2b03a="DukeH"]Hmm , 1750 mhz geen probleem? :o :D COOL! Alleen ik ben dus bang dat me processor kapot gaat , of het begeeft etc :roll:[/quote:9115b2b03a] op mijn slechte duron stond 2 volt met 2ghz.... was beetje "oud" modelletje want ik kon de MP nog wel veranderen op een andere duron draaide ik op kt400 op 2250 mhz zonder problemen :) slopen is lastig... bekijk de temp en zorg dat je voltage hoog genoeg is om stabiel te draaien (je merkt vanzelf wanneer de cpu onstabiel is dus dan voltage verhogen)
Link naar reactie
Wat voor proc koeler heb je erop zitten ? Gewoon een stock koeler? Want met temperaturen van 45 graden idle zou ik nu niet gaan overklokken. Koop dan eerst een koeler en 2 casefans bijvoorbeeld. Dat scheelt al een jas. Probeer het dan nogeens. :wink: [edit]: goed opgemerkt KazDuzar. Ik was er dus weer eens niet bij met mn kop :roll:
Link naar reactie
[quote:0d7effb04c="bbx"]Wat voor proc koeler heb je erop zitten ? Gewoon een stock koeler? Want met temperaturen van 45 graden idle zou ik nu niet gaan overklokken. Koop dan eerst een koeler en 2 casefans bijvoorbeeld. Dat scheelt al een jas. Probeer het dan nogeens. :wink:[/quote:0d7effb04c] [quote:0d7effb04c]der zit nu een Arctic Copper Silent op. Maar nu zit ik te twijfelen of ik de overklok nog wel zou doen...[/quote:0d7effb04c] dat is dus deze: [img:0d7effb04c]http://www.arctic-cooling.com/img/produkte/product_cs.jpg[/img:0d7effb04c] link: http://www.arctic-cooling.com/en/products/copper_silent/ of heb je versie 2 Duke??
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...