Ga naar inhoud

Welk mobo ?


Aanbevolen berichten

1. Hoeveel fsb heeft je processor nodig? 2. Welk geheugen wil je erop hebben? 3. Wil je 5.1 geluid? 4. Heb je een firewire aansluiting nodig? 5. Wil je een sata aansluiting voor je harddisk? Deze vragen zullen eerst beantwoord moeten worden voordat wij een moederbord kunnen uitzoeken. En Interficior : Je mag geen links naar winkels zetten volgens mij. Wel naar de pricewatch op tweakers.net. :wink:
Link naar reactie
[quote:4ea1b12d07="MichelG"]En Interficior : Je mag geen links naar winkels zetten volgens mij. Wel naar de pricewatch op tweakers.net. :wink:[/quote:4ea1b12d07] Ja, sorry, het was echter niet bedoeld als reclame, maar meer als voorbeeld. Hier alsnog: http://www.tweakers.net/pricewatch/59111 Maar die heeft wat ik nu zie wel een ingebouwde GRafische kaart.
Link naar reactie
Mijn systeempje in nederland wil ik als ik terug kom verrassen met een minder oemerig ATX mobo daar ik het gevoel heb dat betreffende Aldi/ Msi (MS 6701 dacht ik uit me hoofd) net even te veel beperkingen heeft. Geheugen,hd,videokaart en monitor zijn OK. Sata,firewire en wat extra HD plaatsen zijn voor mij niet nodig, maar hier in China kan ik wel voor een leuk prijsje een mobo meenemen en daarom dus deze post!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...