Ga naar inhoud

Wat is dit nog waard?


Aanbevolen berichten

[quote:4d1ab99f38="MichelG"]Ik denk dat 250 euro wel een mooi bedrag is voor dit systeem. Alleen ik wist niet dat er een p4 van 2,4 ghz bestond met 800 fsb. Maar ik denk dat wel een mooi prijsje is.[/quote:4d1ab99f38] heb gekeken op de pricewatch en hij stond er bij dus ... :)
Link naar reactie
[quote:91871c4a61="evisu"][quote:91871c4a61="MichelG"]Ik denk dat 250 euro wel een mooi bedrag is voor dit systeem. Alleen ik wist niet dat er een p4 van 2,4 ghz bestond met 800 fsb. Maar ik denk dat wel een mooi prijsje is.[/quote:91871c4a61] heb gekeken op de pricewatch en hij stond er bij dus ... :)[/quote:91871c4a61] Dan zal dat inderdaad wel .. nu is mijn kennis dus weer bij gesleuteld :P Thank you :wink:
Link naar reactie
[quote:80f0519391="Marcel de Reus"]Waarschijnlijk is het in een compleet systeem meer waard. Heb je niet nog een kast, een kleine HDD en een videokaartje? Op sites als marktplaats kun je dan denk ik al gauw 375 euro voor een dergelijk systeem vragen.[/quote:80f0519391] :) Het was eigenlijk de bedoeling dit setje te kopen :) Harde schijven ( 60 en 20 GB ) heb ik al, net als de andere dingen die er in moeten.
Link naar reactie
Als je dit setje voor 250 euro kan krijgen is het niet veel. Maar nu ik nog eens alles even goed check, dan is het geheugen inderdaad alleen al bijna 200 euro. Dus als je deze deal lukt. Dan zou ik het zeker doen. Vraagt hij of zij dit bedrag er dan voor? Ik zou ervoor gaan ! :wink:
Link naar reactie
[quote:7addec585a="MichelG"]Als je dit setje voor 250 euro kan krijgen is het niet veel. Maar nu ik nog eens alles even goed check, dan is het geheugen inderdaad alleen al bijna 200 euro. Dus als je deze deal lukt. Dan zou ik het zeker doen. Vraagt hij of zij dit bedrag er dan voor? Ik zou ervoor gaan ! :wink:[/quote:7addec585a] Das altijd weer jammer he. Staat er bij garantie enzo. Blijkt ut dat het van de vrachtwagen is gevallen en dus zonder garantie. Ik kan wel kijken of het werkt maar hier heb ik gewoon geen zin in. Kmoet toch maar is gewoon kijken om wat meer uit tegeven in de winkel met garantie e.d. :)
Link naar reactie
[quote:6bc072198e="evisu"][quote:6bc072198e="MichelG"]Dat is inderdaad wel weer jammer. Nou succes ermee !!! mischien vind je nog iemand anders waar je het van kan overkopen, maar dan wel met garantie :wink:[/quote:6bc072198e] op welke school ga jij die ICT opleiding doen :)[/quote:6bc072198e] Bij het Nova college in beverwijk (niveau 3)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...