Ga naar inhoud

Asus vs. Abit


Aanbevolen berichten

[quote:fc5f0c6196="HardTrance"][quote:fc5f0c6196]ga je je PC plat leggen ofzo ?? strax knettert je socket naar benee of staat je mobo krom [/quote:fc5f0c6196]GEEN PANIEK desnoods metsel ik dat geval aan het mobo vast!! :lol:[/quote:fc5f0c6196] trekt je mobo nog krom dus titanium socket en mobo vastmetselen :lol: maargoed genoeg bullshit, Abit NF7-s of DFI Infinity
Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
als je echt ver wilt overklokken kan ik je de a7n8x-x niet aanraden, sterker nog zal 'm je afraden. Ik kom met het bord helaas met de FSB niet verder dan 172 mhz op de een of andere vage reden hoe hoog ik de voltage van de cpu ook zet. :x dus ik zou lekker voor een abit nf7-s gaan(heb in veel reviews gelezen dat de fsb van deze ver over de 200 mhz komt) veel succes alvast
Link naar reactie
Mijn moederbord keuze is nu duidelijk, maar ik ben nu met het intern geheugen volledig de weg kwijt! Even op een rijtje: Aangezien je met een mobile cpu de multiplier kan verhogen is het overklokken van de FSB toch niet noodzakelijk dus als ik het niet verder verhoog dan van 266 (xp-m-2500) naar 400 dan kan ik toch gewoon pc 3200 geheugen nemen of maakt het merk dan nog wat uit? ik wil namelijk niet veel meer dan €300 uit geven aan het geheugen!
Link naar reactie
[quote:1bf724954f="HardTrance"]Mijn moederbord keuze is nu duidelijk, maar ik ben nu met het intern geheugen volledig de weg kwijt! Even op een rijtje: Aangezien je met een mobile cpu de multiplier kan verhogen is het overklokken van de FSB toch niet noodzakelijk dus als ik het niet verder verhoog dan van 266 (xp-m-2500) naar 400 dan kan ik toch gewoon pc 3200 geheugen nemen of maakt het merk dan nog wat uit? ik wil namelijk niet veel meer dan €300 uit geven aan het geheugen![/quote:1bf724954f]Het mooie van die ABIT is dat hij hoge FSB's kan halen. Zowiezo krijg je de meeste performancewinst door je FSB te verhogen. Eventueel kun je zelfs je multiplier omlaag gooien om je FSB zo hoog mogelijk te krijgen, dus goed geheugen is wel aan te raden(hoewel een goed reepje geheugen erg duur is tegenwoordig).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...