Ga naar inhoud

ASUS A7N8X Deluxe


Aanbevolen berichten

Koop dan een nf7 ofzo? Die Deluxe zal een hoop opties hebben die je niet gebruikt en stuk duurder zijn, geld dat je misschien beter kan sparen voor een amd 64 systeem oid :) Watvoor cpu (palomino/tbred?) en geheugen heb je? Als dat gewoon pc2100 geheugen is en een palomino zal je ook niet ver kunnen oc'en en zal je performance winst niehiel zijn waardoor ik weer bij het punt kom... spaar misschien toch maar door? want anders zal je alles opnieuw moeten kopen om op dit systeem te kunnen overclocken...
Link naar reactie
Het is echt een heel goed bordje, ben er erg tevreden over. Het geluid is echt fantastisch en de prestaties/overklok mogelijkheden erg goed. Het enige wat ik mis is 3+ volt voor het geheugen. De NF7 is ook erg goed, ik heb 'm zelf niet, maar is te vergelijken met de A7N8X. Het hangt er natuurlijk ook vna af wat je wilt gaan overklokken. Als je een palimo en pc2100 geheugen hebt heeft het erg weinig zin natuurlijk.
Link naar reactie
Goed bord, ben blij dat ik dit heb ipv de abit... Dit wordt btw nu niet meer verkocht, het is de A7N8X Deluxe-E. Hier zit een duall lan 1000mbit controller op, voor de rest volgens mij niet veel meer. Als je perse nog een nieuw moederbord voor athlon XP wilt, kun je beter even w88: - Nvidia komt in de zomervak. met de "opvolger" van de nforce2. Deze zal meer features hebben zoals geintregeerd sata, en wat andere verbeteringen - A64, spaar door en koop dan een compleet nieuwe set Ik had iig nu geen nieuw mobo gekocht. (nforce2 is ook alweer bijna 1.5 jaar oud daarom)
Link naar reactie
[quote:29eb764e22="ERazer"]Die Asus blijft gewoon een zwakke overclocker, hoge FSB's haalt hij niet.[/quote:29eb764e22] dat hangt er vanaf, YoupY haalde 250 mhz fsb op ze a7n8x deluxe. Hij had er n vcore (gewone en high vcore shutoff fix) vddr en vdd voltmods op gezet en heatsink en fan op mosfets en sb
Link naar reactie
[quote:030f28a779="koene"][quote:030f28a779="ERazer"]Die Asus blijft gewoon een zwakke overclocker, hoge FSB's haalt hij niet.[/quote:030f28a779] dat hangt er vanaf, YoupY haalde 250 mhz fsb op ze a7n8x deluxe. Hij had er n vcore (gewone en high vcore shutoff fix) vddr en vdd voltmods op gezet en heatsink en fan op mosfets en sb[/quote:030f28a779] en nou zonder die mods kijken oftie netzo hoog komt als een dfi.... waarmee fewture trouwes verder kwam qua fsb ... altijd baas boven baas ;) dat gemuts over youpy moet maar es kappen .... ik begin hier toch ook niet over OC's van macci in relevantie tot hoe ver een mainboard kan overclocken of hoe ver een r9800se kan komen :roll: nix tegen youpy trouwes youpy had waarschijnlijk ook wel wat beter geheugen etc als de TS die nou niet klinkt alsoftie zin heeft in voltmods etc...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...