Ga naar inhoud

Blauwe schermen Windows XP


Aanbevolen berichten

[quote:b35b1f5fff="Comp-Freak"]Dit betekend dat er een erge fout is gemaakt door windows. Hij maakt dan een dump van het geheugen op de harde schijf. Dat is alles. Je kan proberen of een schijfcontrole helpt maar anders zit er niet veel anders op dan windows er opnieuw opzetten.[/quote:b35b1f5fff] Haha zo handig was ik zelf ook nog wel ;). De pc is al meerdere keren opnieuw geinstalleerd en geeft hetzelfde probleem bij meerdere versies van Windows. Ik denk echt dat het moederbord kapot is. En dan nog wat Bredevoort... Dat is toch niets? Forza Megchelen!
Link naar reactie
Comp-Freak, jou 'oplossing' sloeg anders ook nergens op. Je kan niet zomaar bij ieder probleem Windows opnieuw installeren, een beetje té makkelijk. Thierry1928, je kan nog proberen om Windows te starten volgens 'de laatst bekende juiste configuratie' via F8 tijdens het starten Windows en dan kijken in het Windows logboek of je iets kan vinden dat op een oorzaak duidt. Of gaat het al mis voordat je op F8 kan drukken? Heb je onlangs nieuw drivers geïnstalleerd? Probeer anders alle hardware te verwijderen die je niet direct nodig hebt en probeer dan te starten. Plaats dan steeds wat terug om te kijken of het misschien aan dat onderdeel ligt. Misschien is het geheugen niet goed. Draai een Memtest86. Suc6
Link naar reactie
[quote:8165ea456f="praatpaal"]Comp-Freak, jou 'oplossing' sloeg anders ook nergens op. Je kan niet zomaar bij ieder probleem Windows opnieuw installeren, een beetje té makkelijk. Thierry1928, je kan nog proberen om Windows te starten volgens 'de laatst bekende juiste configuratie' via F8 tijdens het starten Windows en dan kijken in het Windows logboek of je iets kan vinden dat op een oorzaak duidt. Of gaat het al mis voordat je op F8 kan drukken? Heb je onlangs nieuw drivers geïnstalleerd? Probeer anders alle hardware te verwijderen die je niet direct nodig hebt en probeer dan te starten. Plaats dan steeds wat terug om te kijken of het misschien aan dat onderdeel ligt. Misschien is het geheugen niet goed. Draai een Memtest86. Suc6[/quote:8165ea456f] Ookdat heb ik gedaan het geheugen is in prima staat, F8 gebruiken heb ik ook geprobeerd. En daar staat niets in, verder zie ik wel kleine vonkjes op het moederbord als de pc aanstaat. Er zit een goedkoop ECS bordje in.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...