Ga naar inhoud

moederbord?


Aanbevolen berichten

[quote:b04c142942="NoepZor"]heb je geen garantie meer ? anders bel je packard hell ff op hoe duur zon vervangingbordje is :)[/quote:b04c142942] het is een pc van van 5 jaar oud, daar zit geen garantie meer op. ik zoek dus een tweedehands mobo van packardbell of een ander pentium3 bordtje die het ook wel goed doet. en voor zo'n oud bakkie wil ik niet veel uitgeven.
Link naar reactie
[quote:56328b6bde="pcguy"]ik denk dat je aan dell gebonden bent of is het een atx kastje waar ook andere inkunnen? anders even op [url=www.marktplaats.nl]www.marktplaats.nl[/url] kijken of een vergelijkbare site[/quote:56328b6bde] tis een packard bell computer en dan zou die aan dell gebonden zijn?!?!? :lol:
Link naar reactie
[quote:de3633654d="royzwiers"][quote:de3633654d="pcguy"]ik denk dat je aan dell gebonden bent of is het een atx kastje waar ook andere inkunnen? anders even op [url=www.marktplaats.nl]www.marktplaats.nl[/url] kijken of een vergelijkbare site[/quote:de3633654d] tis een packard bell computer en dan zou die aan dell gebonden zijn?!?!? :lol:[/quote:de3633654d] oeps:S beetje in de wolken :oops: (dat meisje was toch wel erg leuk :oops: :oops: :oops: )
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...