Ga naar inhoud

Is dit een leuk systeem?


Aanbevolen berichten

Aantal Product Prijs Totaal Kingston Valvue Ram 512 MB DDR/400 PC3200 106,90 AMD Mobile XP 2500+/1.86GHz/266(72W) 99,90 Abit NF7-S nForce2 rev.2, S-ATA, S 96,90 Cooler Master Aero 7+ Verzendkosten: 10,50 Totaalbedrag: 314,10 BTW 19% 49,19 Dit is btw bij de Gistron [b:1f857ffbbc]ik ben van plan dit systeem te kopen aangezien ik mijn pc niet echt voor gamen gebruik maar meer voor office en internet... ook vind ik oc'en wel een uitdaging! ik hoor graag jullie reacties! Hij schijnt nogal lekker te clocken en oja kan iemand mij vertellen of dit mobo ook een agp/pci lock heeft?[/b:1f857ffbbc][color=darkred:1f857ffbbc][/color:1f857ffbbc][color=darkred:1f857ffbbc][/color:1f857ffbbc]
Link naar reactie
Alle Nforce borden hebben volgens mij agp/pci lock. Als je serieus wil overklocken kun je nog overwegen merk geheugen te nemen ipv OEM. je zal ook een goede (stabiele) voeding moeten hebben, die heb je al neem ik aan? De AMD mobile draait niet op alle moederborden, dat zou ik wel even nakijken. Soms is een BIOS update nodig. Overklocken voor internet en office is overigens vrij zinloos, maar het is natuurlijk wel leuk om te doen. De AMD mobile is een erg goede overklocker. Bedenk wel; voor iets meer euro's heb je een AMD 64 en die gaat waarschijnlijk nog wat langer mee.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...