Ga naar inhoud

waar plaats ik wat van mijn waterkoeling?


Aanbevolen berichten

ik ben van plan om een Aquarius 2 te kopen maar nou weet ik niet waar ik alles het beste kan plaatsen. ik heb een Aopen H500C :P - 1 hdd (40 GB) - 1 cd-rom speler erin. - 2x 80mm fans ik had gedacht: rode pijl: resevoir zwarte pijl: de pomp bruine pijl: de radiator (misschien die klipjes eruit halen of hoeft dat niet?) en als het moet ook de floppy bay eruit schroeven. hier onder een plaatje (met die pijlen) :lol: [img:d4c131f908]http://aa.1asphost.com/jayday/aopen%201.JPG[/img:d4c131f908]
Link naar reactie
[quote:e319d070d9="Marfie"]ik heb er niet zo'n zin in om in mijn kast te gaan zagen, er zit nog garantie op. :lol:[/quote:e319d070d9] garantie op een kast.... waarvoor zou je dan terug moeten gaan met een kast? eerste wat ik deed was een gat maken in me chieftec omdat het koelblok anders niet paste :P Als de voeding stuk gaat breng je die toch gewoon los terug... lijkt me logisch maar idd de radiateur van die TT setjes zijn maar heel klein en kan je waarschijnlijk gewoon bij zo'n 80 mm gat plaatsen :)
Link naar reactie
Hallo, Je kunt ook de radiator voorin de kast zetten, een groot gat dremelen in het ijzerwerk en een gat (80mm, 92mm of 120mm) in de plastic voorkant boren en daar een mooie fanguard plaatsen. Als je dan ook een mooie 10cm CCFL koopt, kan je die achter de radiator leggen en dat licht straalt dan heel mooi door de radiator heen, uit de voorkant :D Ik heb het bovenstaande zelf ook gedaan samen met een rode CCFL en een 120mm fanguard (mijn radiator is ook zo groot) en het ziet er echt heeel mooi uit :D Succes ermee!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...