Ga naar inhoud

Duron 1600 Applebred niet te oc'en?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:6d763afff3="Chestah"]Toen ik eerst ging ocen via het BIOS kreeg ik eerst restarts, maar soms ook blauwe schermen met geheugen fouten, en later ook een keer (toen ik meer volt op mn mem had) een Onherstelbare systeem fout van het Windows Subsystem.. tijd voor beter geheugen?[/quote:6d763afff3] uit de faq: Geheugenproblemen Een veel voorkomende oorzaak van onstabiliteit is als het geheugen niet goed werkt. Het geheugen kun je controleren met memtest-86, hiervandaan te downloaden. Het programma maakt een opstartdiskette, die vanuit Windows niet te lezen is. Start op vanaf deze diskette en de geheugentest begint. De test mag geen enkele foutmelding geven als het geheugen goed is. link memtest: http://www.memtest86.com/ [size=9:6d763afff3]k ben te lui het zelf te typen ;)[/size:6d763afff3]
Link naar reactie
[quote:2868de533a="Vandread"][quote:2868de533a="Chestah"]welk ram kan ik dan beter kopen? is Kingston 512MB PC3200 400mhz wat? (Valueram)[/quote:2868de533a] het doet wat het moet doen als het goed is... niet veel meer :)[/quote:2868de533a] vaag opgebouwde zin :P maar ik begrijp em :lol: red dat Valuespul de +170 wel?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...