Ga naar inhoud

is dit een goed setje


Aanbevolen berichten

Hey, Ik heb voor me broertje en mij iets leuks gezien op marktplaats.nl Ik weet nog niet of er garantie bij zit, maar dan gaat 't waarschijnlijk niet door. Moederbord: Asus P4PE - Intel 845PE chipset - Ondersteuning processoren 400/533 MHz FSB - Ondersteuning geheugen 200/266/333 MHz DDR - 5.1 geluidskaart onboard - Broadcom 10/100 Netwerkkaart - USB2.0, ATA100x2, FDD Processor: Intel Pentium 4 - 2666 MHz (2.66 GHz) kloksnelheid - 533 MHz FSB - 512 KB full speed cache Inclusief originele stille cooler. Kan iemand mij vertellen of dit een beetje goed is en wat voor 512mb geheugen hier op moet. We gebruiken hem vooral voor games en internet. Uiteraad komt er een goede video kaart bij. 9800pro. en nog een vraagje. 1.5 geleden heb ik mijn Pentium 3 up gedated, met oa, 512mb extra geheugen, hoe kan ik zien of dit erop past of kan dat sowiso niet.
Link naar reactie
[quote:874688ec7f="royzwiers"]dat werkgeheugen uit die pentium 3 zal niet lukken das meestal sd ram en hierop gaat sdram.. wat zou je voor dit systeem moeten betalen?[/quote:874688ec7f] ik heb hem een prijs gevraagt, nog geen antwoord gehad. wanneer moet ik hem serieus nemen? ik heb al een beetje gezocht wat het nieuw kost, maar weet nie precies wat een eerlijke 2ehands prijs is. edit. dus een goed sdram van een goed merk is oke? maar waarom hoor ik iedereen dan praten over DDR?
Link naar reactie
[quote:5d3ea1a2a6="jackdegek"]royzwiers heeft zich vergist, hij bedoelt dat je op je nieuwe setje ddr-ram moet installeren, het oude sd-ram werkt helaas niet.[/quote:5d3ea1a2a6] ok, bedsnkt. ik dacht eindelijk dat ik 't een beetje ging snappen, maar toen hij dat zij :D
Link naar reactie
Aangezien de verkoper niet meer reageerde bleef dees nog over. [b:9e0a54b345]Intel Pentium 4 Prescott 3.0GHz 1024kb cache 800Mhz fsb (Socket 478) [/b:9e0a54b345] [b:9e0a54b345]ASUS P4P800 deluxe. Socket 478 ATX bord voor Intel P4 cpu's , ook de snelste 3Ghz+(S478) en 800Mhz FSB cpu's. Maakt gebruik van iNtel 865 Chipset en beschikt over Dual Channel technologie. [/b:9e0a54b345] [b:9e0a54b345]plus 512mb ddr ram [/b:9e0a54b345] Hij vraagt hier €245euro voor. Zelf zat ik te denken dat dit wat weinig is voor dit. Winkel prijs ruim 450 euro. Het is gebruikt, maar nog 2jaar garantie. [b:9e0a54b345]Is dit wat ? ? ?[/b:9e0a54b345]
Link naar reactie
[quote:69b32cffa0="Red Dragon"]Best een goeie prijs voor die hardware. Bedenk wel dat de P4 Prescott een erg hete CPU is , je zult dus moeten zorgen voor een goeie CPU cooling en een goeie afvoer van de warme lucht uit je PC kast.[/quote:69b32cffa0] bedankt, maar is dit niet een iets te lage prijs? niet dat ik 't erg vind , maar als je snapt wat ik bedoel, is 't een beetje normaal voor 2dehands?
Link naar reactie
Ik denk eerlijk gezegt dat het niet echt goed spul is als ik naar nieuwprijs kijk en wat jij ervoor moet betalen dus raad ik je aan om eerst te gaan kijken bij de verkoper en desnotes iemand meenemen die er verstand van heeft al wil ik niet gelijk zeggen dat jij dat niet zou hebben...
Link naar reactie
[quote:24dfed0fdd="jayday"]Ik denk eerlijk gezegt dat het niet echt goed spul is als ik naar nieuwprijs kijk en wat jij ervoor moet betalen dus raad ik je aan om eerst te gaan kijken bij de verkoper en desnotes iemand meenemen die er verstand van heeft al wil ik niet gelijk zeggen dat jij dat niet zou hebben...[/quote:24dfed0fdd] :D je kan wel zeggen dat ik er nie zoveel verstand van heb. maar vin 't wel leuk om zonder me pa (die er wel veel verstand van heb) een beetje te kijken dan leer ik er ook wat van. maar hij ging sowiso mee, maar dit vond ik verdacht aan die prijs. wel jammer, wnt ;t zag er wel goed uit
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...