Ga naar inhoud

Micromaxx Black Tower


Aanbevolen berichten

ik heb ook een micromax pc met recovery cd. Gekocht eind 2002 Bij mij kun je gewoon kiezen voor een compleet nieuwe windows installatie. Hij formatteert dan alleen de partitie c schijf en installeert dan xp opnieuw. De overige partities blijven ongemoeid. Dus als je daar je belangrijke bestanden opzet dan zit het wel goed. Al zou ik zelf voor de zekerheid natuurlijk altijd even een backupje op cd branden voordat je zoiets uitvoert. De recovery cd is vind ik eigenlijk meer een voordeel. Hij breng namelijk je systeem terug in de exacte staat van toen je hem kocht. Dus ook de drivers voor de hardware die in jouw systeem zitten kun je dan terugzetten (in mijn geval zat er een extra application and support cd bij waar dat allemaal opzat). Dit stond ook trouwens op de partitie e. De partities waren overigens al keurig netjes bij aanschaf gemaakt. Het is echt stekker erin en je kunt gelijk beginnen. Enige nadeel van mijn micromaxx is dat je niet echt veel uitbreidingsmogelijkheden hebt. Ik wil nu bijv. een extra harde schijf inbouwen. Maar das erg krap ivm de koeling. Wordt een nieuwe kast. Maar in jouw geval (geen videobewerking begrijp ik) voldoet dat systeem gewoon prima.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...