Ga naar inhoud

Micromaxx Black Tower


Aanbevolen berichten

Ik ben geen computerleek, maar ook geen echte kenner. Ik vroeg me af of dit wat is, de Micromaxx Black Tower (Albert Heijn). Ik heb al gezocht naar deze computer op dit forum, maar heb niks gevonden. Graag zou ik jullie meningen over deze computer horen. Dit zijn de specificaties: Specificaties Type model: Micromaxx BlackTower Type processor: AMD Athlon XP 64 3000+ Intern geheugen: 1024 MB DDR RAM (2 module) Moederbord: MSI VIA K8T800, DDR single channel, met 8x AGP, Lan, Firewire on board. Grafische kaart: MSI Geforce FX5700 8x AGP, 256MB DDR-RAM, TV-out, Video in(intern), D-SUB VGA en DVI-I Plug Harde schijf: 160 GB 7200 rpm Seagate Baracuda ST3160021A DVD: 16/48 DVD-ROM Sony DDU 1612 DVD-RW: (Write: 8x DVD-R, 4xDVD-RW, 8x DVD+R, 4x DVD+RW, 24x CD-R, 16x CD-RW Pioneer DVR-107DB Diskettestation: 3,5 "[1.44MB] Sony Fax-data modem/TV-tuner: 56K V90 / TV-Tuner PCI-Combicard met remode Control Videogeheugen: 256 MB DDR-RAM Uitbreidingssloten: 1 x AGP / 3 x PCI / 2 PCI sloten vrij IEEE1394 [firewire]: 1 x aansluiting aan de voorkant 1 x aansluitingen aan de achterkant LAN Ja, on board [10/100 Mbit ethernet]
Link naar reactie
Sorry, prijs vergeten, dom. De prijs is €999,-. Verder is het vooral een gezinscomputer, waar alle normale dingen op moeten kunnen gebeuren. Ik wil er ook wel games op kunnen spelen, maar dat is niet het allerbelangrijkste (heb immers ook een PS2). Ik weet niet of deze videokaart voor games echt slecht is, of dat het nog wel te doen is. Ik hoor het graag van jullie.
Link naar reactie
[quote:14a00e3da0="NY_Giant"]Sorry, prijs vergeten, dom. De prijs is €999,-. Verder is het vooral een gezinscomputer, waar alle normale dingen op moeten kunnen gebeuren. Ik wil er ook wel games op kunnen spelen, maar dat is niet het allerbelangrijkste (heb immers ook een PS2). Ik weet niet of deze videokaart voor games echt slecht is, of dat het nog wel te doen is. Ik hoor het graag van jullie.[/quote:14a00e3da0] Dan zou ik eerder 512 MB geheugen nemen met een betere videokaart, bijvoorbeeld een FX 5900XT of een 9800Pro. Deze zijn wel beduidend beter.
Link naar reactie
[quote:a8ee7af6a7="NY_Giant"]En met de 9800 pro is deze pc wel goed te gebruiken voor een gamer?[/quote:a8ee7af6a7] de 9800pro is een goede videokaart... welke games speel je nu en ben je straks van plan de allernieuwste games te spelen op hoge resoluties en met beeldverbeterende functies aan?? Als je dus het allerbeste wilt (ook voor de komende jaren) kun je beter nog een paar maanden wachten en dan een ati X800 pro kopen. Deeze is weer een stuk sneller als de 9800pro. meer hierover is vast wel in de faq en het topic over de nieuwste ati/nvidea kaarten te vinden. de 9800pro heeft op dit moment de beste prijsprestatie verhouding (samen met de 5900xt, maar de 9800pro is beter en niet veel duurder)
Link naar reactie
[quote:507932abff="evisu"][b:507932abff]wat noem jij een paar maanden?[/b:507932abff] als ik de topic starter was zou ik dan gaan voor dit systeem en wachten op die ati X800 dan zit je zeker goed[/quote:507932abff] Ik denk dat ik dat dan ook maar doe. Die games zijn ook niet direct het belangrijkste, maar dat komt waarschijnlijk later nog wel. Hoeveel zal de ati X800 ongeveer gaan kosten?
Link naar reactie
http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=119905 dit topic gaat o.a. over die videokaart... misschien interessant door te lezen die videokaart zullen iets meer dan 450 euro gaan kosten... Als je niet de nieuwste games speelt is die fx 5700 vast ook voldoende... dus wat voor games speel je allemaal??
Link naar reactie
[quote:99a24b0b68="Kaz'Duzar"]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=119905 dit topic gaat o.a. over die videokaart... misschien interessant door te lezen die videokaart zullen iets meer dan 450 euro gaan kosten... Als je niet de nieuwste games speelt is die fx 5700 vast ook voldoende... dus wat voor games speel je allemaal??[/quote:99a24b0b68] als ik dit lees zal ik eerst afwachten wat je video kaart doet en dan miss overstappen naar een 9800 pro aangezien je niet een DIE HARD gamer bent. 450euro is errug veeel :o
Link naar reactie
Inderdaad, ik wacht gewoon even af hoe dat gaat met deze videokaart. Dan kijk ik later wel óf ik er een andere en welke andere ik erin zet. Dit is trouwens de software die erbij zit: - MS Windows XP Home Edition [OEM versie] NL RecoveryR - Microsoft Works 7 suite Op CD - Cyberlink Power Cinema suite (OEM) - Ahead Nero Burning Rom 6.xxx (OEM) - CA E-Trust Antivirus (90 dagen) Ik heb gehoord dat dat 'Recovery' niet helemaal lekker is. Wat houdt dat precies in en is dat erg belangrijk, want anders kan ik ook wel aan een gewone versie komen. En dat OEM betekent toch gewoon dat het een soort 'basic' versie is ofzo?
Link naar reactie
recovery houd in: dat als de pc crashed je alleen die cd erin hoeft te doen en je pc start daarna weer op zoals je hem kocht... dat antivirusprogramma wat er bij komt heb je niet veel aan(ik spreek uit ervaring... koop er gewoon een goed virusscanner bij zoals norton of mcafee
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...