Ga naar inhoud

ShadowRAM, gebruiken we dat nog ?


Aanbevolen berichten

Hey, Een paar jaar terug (lees 8 of 9 jaar), had zga elke pc ShadowRAM. Wat is dat nou precies, en gebruiken we dat nu nog ? Ik dacht dat het iets had te maken met het laden van de BIOS in je RAM geheugen, en je videokaart door te schakelen naar je RAM geheugen... (Klopt dat of.. .?)
Link naar reactie
[quote:2b7e3587dc="turbo-pascal"]Hey, Een paar jaar terug (lees 8 of 9 jaar), had zga elke pc ShadowRAM. Wat is dat nou precies, en gebruiken we dat nu nog ? Ik dacht dat het iets had te maken met het laden van de BIOS in je RAM geheugen, en je videokaart door te schakelen naar je RAM geheugen... (Klopt dat of.. .?)[/quote:2b7e3587dc] Met nieuwe pc's niet meer nee
Link naar reactie
[quote:7221664727="taco78"][quote:7221664727="turbo-pascal"]Hey, Een paar jaar terug (lees 8 of 9 jaar), had zga elke pc ShadowRAM. Wat is dat nou precies, en gebruiken we dat nu nog ? Ik dacht dat het iets had te maken met het laden van de BIOS in je RAM geheugen, en je videokaart door te schakelen naar je RAM geheugen... (Klopt dat of.. .?)[/quote:7221664727] Met nieuwe pc's niet meer nee[/quote:7221664727] Wat doet (najah : deed) het dan ?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...