Ga naar inhoud

pieptoon bij opstarten


Aanbevolen berichten

Mijn "oude" PII doet sinds kort erg vreemd, zo gauw ik de pc start hoor ik drie pieptonen kort achter elkaar, ik hoor de hdu gewoon opstarten, ik krijg echter geen beeld, niet veel later slaat de computer af. Ik heb dit twee dagen geleden ook eens gehad maar toen deed ie het even later weer gewoon, nu echter niet, wat zou er aan de knikker kunnen zijn???
Link naar reactie
Je schrijft je eigen antwoord al: 3 beep's betekent: geen videokaart; dus: trek je videokaart eruit en monteer hem (na schoonmaken van de kontakten en videochip + ventilator) opnieuw: druk hem heel stevig aan tot ie klikt; videokabel weer monteren en kijken of het dan lukt: zoniet: probeer een andere oude videokaart (pci of agp); evt tweedehands aanschaffen want een nieuwe heeft in deze pc natuurlijk geen zin meer. Succes!
Link naar reactie
[quote:869606492f="François"]Je schrijft je eigen antwoord al: 3 beep's betekent: geen videokaart; dus: trek je videokaart eruit en monteer hem (na schoonmaken van de kontakten en videochip + ventilator) opnieuw: druk hem heel stevig aan tot ie klikt; videokabel weer monteren en kijken of het dan lukt: zoniet: probeer een andere oude videokaart (pci of agp); evt tweedehands aanschaffen want een nieuwe heeft in deze pc natuurlijk geen zin meer. Succes![/quote:869606492f]Elk moederbord heeft zo toch zijn eigen peepcodes? Dan is het een beetje moeilijk te zeggen wat het betekent natuurlijk. Wat voor moederbord heb je nou precies?
Link naar reactie
[quote:1d4ddccf0c="Harrie"]Kan het niet vinden in de handleiding, iemand ooit gehoord van J-7XA moederbord??. Als een moederbord kapot is, waar merk je dat dan aan?[/quote:1d4ddccf0c]Jetway Mobo met RDRAM... Meer weet ik zo niet uit m'n hoofd... Wat jij aangaf, is volgens mij de BIOS, niet je mobo... (alles op google linkt naar biosdrivers etc)...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...