Ga naar inhoud

Multiplier


Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:8e9478e37d="Die hard gamer"]hoezo 'hmm niet snel genoeg'??? en in de manual staat bij 12,5 tussen haakjes: higher wat wordt daarmee bedoelt???[/quote:8e9478e37d] zie voor dat hmm niet snel genoeg mn vorige post wat staat er in de handleiding (of op de site van ecs) bij de processors die hij ondersteunt (k moet nu snel weg dus kan zelf ff niet kijken) edit: die fsb was een typfoutje, en ik wist dat je een k7s6a had, maar ik melde alleen ff hoe het ging bij een k7s5a
Link naar reactie
in de handleiding staat helemaal niks, er staat alleen dit: The k7s6a mainboard uses an amd 462-pin socket A that has the following features: support 100/133 mhz frontside bus accommodates amd athlon/athlon xp/duron processors en op de site staat verder ook niks... behalve bij downloads, daar stond een nieuwe driver versie waarbij stond: update to show amd 2400+, amd 2600+ cpu , dus als ik die doe, kan ik dan een amd 2400+ of 2600+( 266 fsb versie) er in stoppen????? :lol:
Link naar reactie
[quote:44805c84fd="Die hard gamer"]in de handleiding staat helemaal niks, er staat alleen dit: The k7s6a mainboard uses an amd 462-pin socket A that has the following features: support 100/133 mhz frontside bus accommodates amd athlon/athlon xp/duron processors en op de site staat verder ook niks... behalve bij downloads, daar stond een nieuwe driver versie waarbij stond: update to show amd 2400+, amd 2600+ cpu , dus als ik die doe, kan ik dan een amd 2400+ of 2600+( 266 fsb versie) er in stoppen????? :lol:[/quote:44805c84fd] Anders moeten jullie ook maar even kijken :http://www.ecsusa.com/downloads/k7s6a.html
Link naar reactie
Ik heb nog eens goed zitten kijken,( heb net bios geflashed) maar als ik de ks75a zie, staat er een update dat dan dat dan dat mobo een amd xp 2400+ kan [size=18:88fdbf0c14]supporten[/size:88fdbf0c14] [size=12:88fdbf0c14]en bij mijn k7s6a staat dat ik hij een amd 2400+ kan [size=18]showen[/size:88fdbf0c14][/size] wat houd dat nu in??? :cry:
Link naar reactie
Uit de fAQ : http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=94481 Palomino: .18 micron (=µ) fabricageproces, SSE ondersteuning, 256kB level 2 cache Thoroughbred: .13 micron fabricageproces, SSE ondersteuning, 256kB level 2 cache de eerste 133 wordt dus de palamino core mee bedoeld (die gaat tot de 2100+ en met de 2e de t-bred core (die gaat max tot 2600+)
Link naar reactie
ja. van de T-bred serie is de hoogste een 2600+. hier zijn er echter niet veel van gemaakt (de meeste 2600+-ers zijn bartons, dus hebben meer cache en hogere fsb en dat ondersteunt jouw mobo niet...) daar moet je dus nog goed voor zoeken. een 2400+ is denk ik nog wel redelijk te krijgen
Link naar reactie
[quote:93c4b169e4="Die hard gamer"]Ja, dan ga ik voor 2400+, is ook nog 2 ghz! zijn die dingen trouwens goed over te clocken?? 8)[/quote:93c4b169e4] overklokken zou ik op jouw mobo uit je hoofd zetten... dat zal niet echt gaan... een vriend van me had een 2400+ en die redelijk wat overgeklokt (k weet niet meer hoeveel), maar het kan wel (met voldoende koeling...)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...