Ga naar inhoud

As-rock K7S8X geheugen?


Aanbevolen berichten

Op diverse plaatsen op het internet lees ik dat bovengenoemd moederbord alleen dubbelzijdig ddr geheugen slikt. Ik wil het als een goedkoop bordje voor in een servertje gaan gebruiken icm. een duron 1600 en 128mb pc2700 infineon geheugen. Nu is bijna elk 128mb geheugen plaatje single-sided zo ook de infineon. Heeft iemand er ervaring mee? Op de asrock site kon ik niets over bovengenoemd probleem vinden. En... wie weet toevallig of een: Creative 3d blaster geforce 2gts 32mb in een agp 1,5volt slot past. De kaart zit nu in een pc die op de vliering achter een hele hoop spullen staat dus kan niet even snel kijken of hij 1,5 volt of 'dual' voltage is. Weet alleen uit mijn hoofd dat hij agp 1x, 2x en 4x ondersteunt. Anders moet ik gelijk een nieuw videokaartje voor het bord kopen. Alvast bedankt, Scenic20
Link naar reactie
Volgens mij moet dat geheugen er gewoon inpassen. ik heb zelf ook zo'n moederbord en gebruik 2x256mb pc2100 Twinmos. Ik weet overigens niet zeker of dat dubbelzijdig is....maar volgens mij niet. Die videokaart is agp4x (dus 1.5volt) dus moet gewoon in dat moederbord passen. ik heb er een RivaTNT2 M64 erin gehad, dus nog ouder, en dat werkte ook gewoon perfect. :D igg succes ermee. :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...