Ga naar inhoud

temperatuur hard disk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:340c14d974="NoepZor"]Tolgay toffe muziek keuze ;) Pavo, Paul Elstak ed 8) Maarre ik vind die HDD temps wel erg hoog van eenieder mijn Aldi HDD zit nu aan de 52 graden :-?[/quote:340c14d974] haha :lol: ja ik luister wel van dat soort muziek. maare ik merk wel dat me pc stukke warmer is geworder omdat ut al bijna zomer is :wink:
Link naar reactie
[quote:0c3c65fa25="no_name"]Dat zei je wel: [quote:0c3c65fa25]Dat klopt, de cpu van m'n vader zijn pc (p4 3Ghz) blijft netjes onder de 30 graden ,dus. [/quote:0c3c65fa25] Zeg dan ten minste wat je als stressed beschouwd.[/quote:0c3c65fa25]Okay ik heb het wel getypt. Maar ik bedoelde het niet. De temperatuur is standaard rond de dertig graden. Als ik een uur een spelletje heb gespeeld is deze rond 35 graden, dit beschouw ik als stressed. Dat red ik natuurlijk niet als het hartje zomer is. Maar als "Tolgay" al 43 graden celcius haalt met standaard koeler, waarom ik dan niet met mijn cooler master cooler 35 graden celsius?
Link naar reactie
[quote:a4d999df18="Louke19689"]ff een vraagje. ik heb dat progje ook geinstalt maar ipv dat de temp van mijn HD er komt te staan staat er een temp: CPU diode. iemand een idee wat dat is? ik heb een WD 40GB 7200 8MB volgens everest ondersteunt ie smart.alvast bedankt.[/quote:a4d999df18] Ongeveer de temperatuur van je CPU
Link naar reactie
Hoe kan jouw processor zo warm zijn? Verder hele mooie temperaturen. Dit zijn mijn temperaturen van amd xp 2400@2800 ( 2 GHz @ 2,3 Ghz) [img:14c8a040ac]http://home.wanadoo.nl/simongrin/computertotaal/temps.jpg[/img:14c8a040ac] Dit is met 1 casefan in de zijkant. Ik zie trouwens dat jouw cpu koeler een heleboel rpm maakt. :-? (ik heb een 300 Watt voeding, weet niet waarom je dit erbij zet ? )
Link naar reactie
[quote:d3a33059ce="Louke19689"]ff een vraagje. ik heb dat progje ook geinstalt maar ipv dat de temp van mijn HD er komt te staan staat er een temp: CPU diode. iemand een idee wat dat is? ik heb een WD 40GB 7200 8MB volgens everest ondersteunt ie smart.alvast bedankt.[/quote:d3a33059ce]Maak anders eens een screenshot dan kunnen we het ook zien. Dan kunnen we je vast en zeker helpen. :D
Link naar reactie
hij telt rpm dubbel volgens mij, dus case @ 2000 en CPU @ 2500/2600 globaal genomen. het is een spire whisperrock !!!, cpu draait 2215mhz @ 1,8 volt EDIT: Heb RC5-72 ff uitgezet en ff idle gezet, raam staat los en het is redelijk frisjes hier (15 graden ofzo) [img:bccee3e2b9]http://noepzor.erik1.nl/tempidle.jpg[/img:bccee3e2b9] maar ik kan niet snappen wrom die hdd's zo warm worden, die van mij voelt nooit warm aan, gewoon lauw. CPU temp komt zo omdat ie hele tijd 100% draait dmv RC5 8)
Link naar reactie
[quote:1c085535ef="NoepZor"]het is een spire whisperrock !!![/quote:1c085535ef] Deze heb ik ook. Inderdaad raar dat ie dubbel telt. Maar waarschijnlijk komt het omdat je de voltage verhoogd heb dat die van jouw meer als 10 graden warmer is. Ik heb met de mijne alleen fsb verhoogt. Met mijn asrock moederbordje kon ik jammer genoeg verder niks veranderen zoals het voltage en multiplier. Dat is wel jammer, verder een top mobo.
Link naar reactie
Tsja wat wil je, ik vind me temp van 32 graden voor mobo/case meevallen als je nagaat dat er continu een oc'ed cpu de lucht zit op te warmen :) Ik ga het rooster bij de casefan weghalen (zijn kleine gaatjes die niet zo super werken) en hopen dat er dan nog meer warme lucht naar buiten gaat :) Me HDD temp is nu 25/26 graden :D [img:39b804a943]http://noepzor.erik1.nl/fans.jpg[/img:39b804a943]
Link naar reactie
[quote:2c7fb3ba0d="MichelG"][quote:2c7fb3ba0d="no_name"]Dat zei je wel: [quote:2c7fb3ba0d]Dat klopt, de cpu van m'n vader zijn pc (p4 3Ghz) blijft netjes onder de 30 graden ,dus. [/quote:2c7fb3ba0d] Zeg dan ten minste wat je als stressed beschouwd.[/quote:2c7fb3ba0d]Okay ik heb het wel getypt. Maar ik bedoelde het niet. De temperatuur is standaard rond de dertig graden. Als ik een uur een spelletje heb gespeeld is deze rond 35 graden, dit beschouw ik als stressed. Dat red ik natuurlijk niet als het hartje zomer is. Maar als "Tolgay" al 43 graden celcius haalt met standaard koeler, waarom ik dan niet met mijn cooler master cooler 35 graden celsius?[/quote:2c7fb3ba0d] Ok, dan geloof ik je :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...