Ga naar inhoud

het grote casemod topic deel 3


Aanbevolen berichten

[quote:3a36023101="Amaltheus"]Gaatjes boren, glasvezeldraden tussen wat gaatjes vastlijmen. Al die draadjes bundelen en koppelen aan een gewenste kleur ledje. Dat glasvezel is volgens mij te krijgen bij conrad[/quote:3a36023101] en dan :-? wat is dat dan voor gril? [quote:3a36023101="M.V. Wesstein"]@ Vandread: Zo maar een suggestie hoor: fijnmazig gaas met daar overheen gespannen speakerdoek in kastkleur. Sorry, geen voorbeeld... Is iig orgineel ;)[/quote:3a36023101] ja wel orgineel..... maar dat gaas opzich mooi strak krijgen lijkt me opzich al een kunst... speakerdoek is natuurlijk wel leuk als stof filter...
Link naar reactie
  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:4d97e6aded="Vandread"] ja wel orgineel..... maar dat gaas opzich mooi strak krijgen lijkt me opzich al een kunst...[/quote:4d97e6aded] Dat is de bedoeling juist. Iederéén kan naar de winkel gaan (of online bestellen) en produkt X kopen, gat zagen in z'n kast, setje d'rin pl**ren en kijk eens wat mooi! :-? De bedoeling van case-modding is het maken van een 'uniek' exemplaar. Neem je de moeite om zo'n stuk gaas netjes op te spannen heb je een behoorlijk uniek stuk, want er zijn er maar weinig die daar de moeite voor nemen ;) Groet, M.V. Wesstein
Link naar reactie
[quote:a970f3f934="NoepZor"]MV, er zijn mensen die het niet goed kunnen of die het niet interresseren om dat zelf te maken als het kant en klaar te koop is. Ook moet je er tijd voor hebben. ;)[/quote:a970f3f934] mja heb momenteel amper tijd om me OC bak in elkaar te zetten...
Link naar reactie
[quote:5ac7516cc5="Alexander Online"]maare wat vond je van mijn ideen :)[/quote:5ac7516cc5] ik vind 2 fan die grils naast elkaar zo los staand.. liever wat meer geheel ofzo en zo'n 120 mm lasercut fanguard is wel ff bijna 9 euro p/s :P en uit practisch oogpunt overweeg ik deze nu: [img:5ac7516cc5]http://ace-systems.nl/!!!!!!!!!!!!!!!!!/new/black120filterb.jpg[/img:5ac7516cc5] weet iemand of deze beetje mooi er uit ziet? http://www.inkoopacties.net/ia/vspfqg0x/1/806bw8zy EDIT: hmm die anodized filter ziet er hier neit echt mooi uit.... http://www.frozencpu.com/images/products/detail_hires/ffa-04.jpg EDIT2: misschien toch maar lekker onorgineel maar wel practisch (ook met zagen boren passen etc) http://www.inkoopacties.net/ia/vspfqg0x/1/rgf0ylkn zijn ze beetje vlot met opsturen? ik wacht namelijk nog op een xoxide reservoir (bij die IA ervan) maar ik heb de neiging om maar ergens anders te gaan bestellen....
Link naar reactie
[quote:5c244f7622="Amaltheus"]Question: Ben bezig met een zwarte plexiglas kast waar alles 3x in komt te zitten[/quote:5c244f7622] Vraagje, hoe doe je het met de backplate (de plaat waar je al de pci sloten aan vastschroefd, en waar de steckers doorheen komen). Haal je die uit een andere computer, of maak je die zelf? Dat lijkt mij erg moeilijk, vooral uit plexiglas.? Dat lijkt mij namelijk het moeilijkste van een pc-kast zelf bouwen, om die plaat goed te krijgen.
Link naar reactie
Ik ben zelf nu bezig met mijn watercooling project, het moet eind juni begin Juli af zijn. Het begint met een nieuwe kast met een Radiator boven op de kast zoals VanDread, alleen is het bij geen volvo blok maar een 240x120mm radiator. Ik wil echter de kast van binnen leuk opkleuren met UV reactive water, ik dacht aan blauw of paars of zo, iemand enig idee wat ik hiervoor nodig heb? (vloeistof en lampjes) Ik zal van de week wat foto's maken van de kast en watercooling spullen, als het project af is dan post ik het resultaat hier ook wel.
Link naar reactie
[quote:3b26d4e0ba="Red Dragon"]Heb ik liever een Ccfl, fans maken herrie ;) (ik zal is kijken bij die shops die in de starter post staan) Water Wetter is toch dat spul tegen corrosie e.d.? want ik heb al een flesje Anti Algen rommel.[/quote:3b26d4e0ba] jup, dat kun je volgens mij in verschillende kleuren krijgen, of dat het er apart bij moest, nu twijfel ik.. :-?
Link naar reactie
Volgens mij he moet je corossie stuff er in doen en apart UV spul (kon t zo snel niet vinden maar [url=http://www.inkoopactie.net/ia/vspfqg0x]hier[/url] moeten ze t hebben). En dan gewoon 2 UV CCFL ofzo, dat lukt wel goed (had je btw in de FAQ/beginpost kunnen lezen :wink: ) IK zou groen doen, dat is het mooist vind ik.
Link naar reactie
Je zou dan ook meteen [url=http://www.eynstein.nl/a/3835.html]UV reactive mesh[/url] nemen en uv reactive molexen, tenminste als je UV echt mooi vind... Je gebruikt een uv ccfl om te zorgen dat uv-reactive spullen oplichten. UV is de modekleur in casemod-land. Zelf vind ik een klein beetje uv wel leuk (vooral in WC) en uv reactive fans/plexi vind ik ook wel leuk, maar als het TE wordt vind ik het niet meer mooi. (of ziet het er op de foto's altijd doffer uit dan als het in werekelijkheid is??) ik wacht op de pics...
Link naar reactie
Ik doe me best, ik heb de kast binnen, een door Slashead gemodificeerde Antec AMG1000 Plusview met een deze radiator erop: Nextcool dual Radiator W-zero X2 [img:d294c394e6]http://www.xxlcases.nl/zoom/waterkoeling/radiatoren/radiatordualblack400.jpg[/img:d294c394e6] Verder ben ik op zoek naar een winkel die de AquaComputer Cuplex EVO blokken verkoopt, maar daar kom ik wel uit. Ik ga van de week de Antec 550watt true Control voeding vast in de kast bouwen en de fans op de radiator zetten, ik maak dan wel een eerste foto van het begin. Vervolgens moet ik wachten op de Watercooling die ik dit weekend ga bestellen en natuurlijk op de nodige hardware. Wat UV betreft, dat gif groene zie je al zoveel, daarom wilde ik graag blauw UV reactive hebben, plaats wel 1 a 2 CCFL's erin.
Link naar reactie
[quote:41d1ee7bd1="no_name"][quote:41d1ee7bd1="Amaltheus"]Question: Ben bezig met een zwarte plexiglas kast waar alles 3x in komt te zitten[/quote:41d1ee7bd1] Vraagje, hoe doe je het met de backplate (de plaat waar je al de pci sloten aan vastschroefd, en waar de steckers doorheen komen). Haal je die uit een andere computer, of maak je die zelf? Dat lijkt mij erg moeilijk, vooral uit plexiglas.? Dat lijkt mij namelijk het moeilijkste van een pc-kast zelf bouwen, om die plaat goed te krijgen.[/quote:41d1ee7bd1] Sloop ik inderdaad mijn oude kasten voor. Het plexi is niet doorzichtig, dus je ziet niet dat die oude platen erop zitten. Hoewel ik achteraf misschien beter urenlang met de dremel had moeten frezen....
Link naar reactie
[quote:2a94898d92="Amaltheus"][quote:2a94898d92="no_name"][quote:2a94898d92="Amaltheus"]Question: Ben bezig met een zwarte plexiglas kast waar alles 3x in komt te zitten[/quote:2a94898d92] Vraagje, hoe doe je het met de backplate (de plaat waar je al de pci sloten aan vastschroefd, en waar de steckers doorheen komen). Haal je die uit een andere computer, of maak je die zelf? Dat lijkt mij erg moeilijk, vooral uit plexiglas.? Dat lijkt mij namelijk het moeilijkste van een pc-kast zelf bouwen, om die plaat goed te krijgen.[/quote:2a94898d92] Sloop ik inderdaad mijn oude kasten voor. Het plexi is niet doorzichtig, dus je ziet niet dat die oude platen erop zitten. Hoewel ik achteraf misschien beter urenlang met de dremel had moeten frezen....[/quote:2a94898d92] oh ja, maar dan nog is het een moelijk karwei om die backplates op precies de goede plaats te krijgen. Maar succes met je case, hoop dat het lukt, zal er wel vet uit komen te zien (alleen die afmetingen al :lol:) .
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...