Ga naar inhoud

het grote casemod topic deel 3


Aanbevolen berichten

ik vind het leuke van een window juist dat je je hele mobo goed kan zien...Ook ligt de nadruk nu wel heel erg veel op de voedings/ide kabels, wat natuurlijkl ook niet echt de bedoeling is (lijkt me)... misschien kun je nog van dat matte plakspul een leuk figuur maken en dat plakken waar de ide en voedingskabels zitten, zodat die minder opvallen... en ook nog wat licht erin en misschien voedingskabels meshen of helemaal uit het zicht proberen te krijgen door je hd om te draaien oid... maar nu je het zelf zegt... ik wordt nu wel erg nieuwsgierig naar het gespoten resultaat... in dit topic mag je ook mislukkingen posten hoor... :P :P maar is het spuiten lelijk gedaan (te lang op dezelfde plek/geen grondverf oid)??? dan gewoon wat eraf schuren en een nieuwe mooie laag ervoer doen... btw, waar heb je je plexi mee vastgemaakt??
Link naar reactie
  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[i:b7de4e0e60]ik vind het leuke van een window juist dat je je hele mobo goed kan zien...Ook ligt de nadruk nu wel heel erg veel op de voedings/ide kabels, wat natuurlijkl ook niet echt de bedoeling is (lijkt me)...[/i:b7de4e0e60] [b:b7de4e0e60]Ligt eraan, als je er schuin inkijkt zie je mobo prima hoor, die kabels moeten nog gemeshed worden jah[/b:b7de4e0e60] [i:b7de4e0e60]misschien kun je nog van dat matte plakspul een leuk figuur maken en dat plakken waar de ide en voedingskabels zitten, zodat die minder opvallen... en ook nog wat licht erin en misschien voedingskabels meshen of helemaal uit het zicht proberen te krijgen door je hd om te draaien oid...[/i:b7de4e0e60] [b:b7de4e0e60]Licht zit er in, een groen/blauw CCFL en een blue led casefan, alleen me digi wil niet echt superplaatjes schieten, of een rooiige ruis, of ralle kleuren of onscherp :evil: [/b:b7de4e0e60] [i:b7de4e0e60]maar nu je het zelf zegt... ik wordt nu wel erg nieuwsgierig naar het gespoten resultaat... in dit topic mag je ook mislukkingen posten hoor... :P :P maar is het spuiten lelijk gedaan (te lang op dezelfde plek/geen grondverf oid)??? dan gewoon wat eraf schuren en een nieuwe mooie laag ervoer doen...[/i:b7de4e0e60] [b:b7de4e0e60]Mijn spuitbus velgenspray haperde (zat nog een prijs in guldens op :lol: :lol: ) en daardoor zijn et een soort van vlekken, toen heb ik meteen maar me hele sidepanel gespoten met die spuitbus 8) :lol: [/b:b7de4e0e60] [i:b7de4e0e60]btw, waar heb je je plexi mee vastgemaakt??[/i:b7de4e0e60] [b:b7de4e0e60]Me plexie zat eerst met lijm vast, maar ik had er tegenaan gedrukt op school met een linux cursusje. Toen heb ik em vastgemaakt met plakband wat nu nog vastzit :lol: :lol: [/b:b7de4e0e60]
Link naar reactie
Jaja lieve kijkbuiskindertje, dat getweak van jullie heeft ervoor gezorgd dat jullie ook alweer deel 3 hebben volgespamt met jullie prachtige creaties!! Daarom zal Kaz'Duzar (ja, die knul met die rare nick :wink: ) in de loop van volgende week deel 4 openen. Ik benoem hem tot mijn officiele opvolger voor het openen van de casemod-topics :wink: Je moet het zien als de top40, na 3 weken erin te hebben gestaan moet je plek maken voor de volgende :wink: Tot zover mijn mededeling, bedankt voor uw tijd en nog een fijne dag verder!!
Link naar reactie
[quote:5632f26d3f="tweakermatt"]Jaja lieve kijkbuiskindertje, dat getweak van jullie heeft ervoor gezorgd dat jullie ook alweer deel 3 hebben volgespamt met jullie prachtige creaties!! Daarom zal Kaz'Duzar (ja, die knul met die rare nick :wink: ) in de loop van volgende week deel 4 openen. Ik benoem hem tot mijn officiele opvolger voor het openen van de casemod-topics :wink: Je moet het zien als de top40, na 3 weken erin te hebben gestaan moet je plek maken voor de volgende :wink: Tot zover mijn mededeling, bedankt voor uw tijd en nog een fijne dag verder!![/quote:5632f26d3f] haha dat ventje met die rare nick :P :P... nou jij weet als een van de weinigen (misschien wel als enige op C!T) hoe ik aan die nick kwam... :P maar ik zal kijken of ik volgende week ff de startpost kan bijwerken (als dat nodig is). Aangezien de startpost steeds groter wordt, denk ik dat we binnenkort (als er meer how-to's in staan) de limiet van het max characters per pagina's halen... daarom zal ik de startpost denk ik in 2 delen gaan opsplitsen... Of we moeten een FAQ maken die in de algemene FAQ komt... dus nog ff geduld... (op casejunkies openen ze pas een nieuw topic na iets van 39 pagina's ;) )
Link naar reactie
[quote:34c61ddaee]haha dat ventje met die rare nick :P :P... nou jij weet als een van de weinigen (misschien wel als enige op C!T) hoe ik aan die nick kwam... :P [/quote:34c61ddaee] Maar daardoor is ie nog niet minder raar :wink: [quote:34c61ddaee] maar ik zal kijken of ik volgende week ff de startpost kan bijwerken (als dat nodig is). Aangezien de startpost steeds groter wordt, denk ik dat we binnenkort (als er meer how-to's in staan) de limiet van het max characters per pagina's halen... daarom zal ik de startpost denk ik in 2 delen gaan opsplitsen... Of we moeten een FAQ maken die in de algemene FAQ komt... [/quote:34c61ddaee] Wat is dan het maximum aantal characters?? We kunnen ervoor kiezen het op te nemen in de FAQ van Egslim en dan in de startpost daarnaar te linken.. Dat is mss wel net zo handig. Maar belangrijke dingetjes als de poll, de vorige delen en nog even de regeltjes herhalen kan dan denk k geen kwaad. K zou zeggen: overleg met egslim [quote:34c61ddaee] dus nog ff geduld... (op casejunkies openen ze pas een nieuw topic na iets van 39 pagina's ;) )[/quote:34c61ddaee] Die limiet heb ik toen samen met egslim afgesproken om het geheel wat overzichtelijk te houden. Vaak wordt als vuistregel 40 pagina's (=1000 posts) gehouden, maar we hebben iets anders afgesproken. (eigenwijs :P )
Link naar reactie
[quote:d314092b38="tweakermatt"][quote:d314092b38]haha dat ventje met die rare nick :P :P... nou jij weet als een van de weinigen (misschien wel als enige op C!T) hoe ik aan die nick kwam... :P [/quote:d314092b38] Maar daardoor is ie nog niet minder raar :wink: [/quote:d314092b38] Nou vertel, hoe komt Kaz aan zn nick :P // Nieuwe avatar matt ?
Link naar reactie
[quote:f7d19bd05e="tweakermatt"][quote:f7d19bd05e] Nou vertel, hoe komt Kaz aan zn nick :P [/quote:f7d19bd05e] Vraag t m zelf maar [quote:f7d19bd05e] Nieuwe avatar matt ?[/quote:f7d19bd05e] Vind je t wat? ^^ :wink:[/quote:f7d19bd05e] mja heb al pb gehad... :D ja kvind et wel wat.. wie isset? Om onze modjes een plezier te doen zal ik ook even ontopic gaan: Ik wacht nog steeds op mijn plexiglas en laserleds :cry:
Link naar reactie
[quote:417ec51d5f="tweakermatt"]Om maar even de modjes niet tegemoet te komen: ^^ [/quote:417ec51d5f] En dat word dus niet gewaardeerd, deze topic doe ik op slot, maak maar weer een nieuwe aan als je denkt on-topic te kunnen blijven. Aangezien je toch al van plan was een nieuwe topic aan te maken is dit niet echt een straf.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...