Ga naar inhoud

PC start alleen op als die zin heeft


Aanbevolen berichten

Hey, Een maat van mij heeft een probleem met zn pc: de computer wil willekeurig opstarten. De ene keer haalt hij het tot in windows en de andere keer krijgt die meteen met het opstarten een blauw scherm. Weer een andere keer blijft die voor de "memory check" bij het opstarten hangen. Ik zelf heb even in zn pc gekeken en er zitten geen kabels los, en er wordt ook nix te warm. Weet misschien iemand wat dit zou kunne zijn?
Link naar reactie
[quote:06ec8a06e2]Ik zelf heb even in zn pc gekeken en er zitten geen kabels los, en er wordt ook nix te warm. [/quote:06ec8a06e2] Ja ik heb dus in de kast gekeken en stof enz. zijn niet het probleem. :wink: Af en toe lukt het booten wel en af en toe niet! Het probleem is volgens mij niet windows ofzo maar de hardware die er gewoon mee ophoud en de ene keer is dat na 2 seconden en dan zit je dus nog geen eens in het boot menu en de andere keer kom je gewoon in windows en daarna houdt die er opeens mee op. :-?
Link naar reactie
Op de Aldi PC is doorgaans drie jaar garantie, maar met de goedkope helpdesk van Medion-Aldi uit Panningen ben je snel genoeg achter of dat voor deze PC ook geldt, het type erna in elk geval wel,want die heb ik. Ik zit nog even te denken hoe het met mijn vorige Aldi PC P4 667Mhz was, ikdacht toch ook 3 jaar. Gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis! Ze vragen bij de helpdesk wel een nummer dat doorgaans aan de achterzijde op een stikker oid moet staan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...