Ga naar inhoud

ToolkiT's CaseMod StageII


Aanbevolen berichten

Na [url=http://www.ofoto.com/I.jsp?c=16to8q4h.hk7zbnh&x=0&y=-vf8yee]CaseMode StageI[/url] Komt: [url=http://www.ofoto.com/I.jsp?c=16to8q4h.6iod56x5&x=0&y=ftd0oi]CaseMode StageII[/url] Nu nog maar 2 foto's maar dit weekend volgt er meer... spoiler: Waterkoeling....Zalman... schakelbare casefans...
Link naar reactie
[quote:14c9936982="tweakermatt"]Huh, ga je met 2 slangdiktes werken? :-? Is niet aan te raden.. :)[/quote:14c9936982] idd.... zorg dan dat je vga en nb op een aparte *loop* hebt zitten... anders kun je je cpu blok netzo goed zelfde slangdikte doen omdat het gewoon geen nut heeft...
Link naar reactie
[quote:2eccfedbe0="Vandread"][quote:2eccfedbe0="tweakermatt"]Huh, ga je met 2 slangdiktes werken? :-? Is niet aan te raden.. :)[/quote:2eccfedbe0] idd.... zorg dan dat je vga en nb op een aparte *loop* hebt zitten... anders kun je je cpu blok netzo goed zelfde slangdikte doen omdat het gewoon geen nut heeft...[/quote:2eccfedbe0] Het is meer noodzaak dan doel.. de meegeleverde CPU block van reserator pas niet op mijn Mobo en de enige die leverbaar waren hadden andere maat slang.. Ik ga dus aan de gang met verloopstukken. Het prototype in foto word geupgrade naar een robuster (koperen) variant... <edit> foto nieuwe koppelstukken toegevoegt..
Link naar reactie
[quote:052eefefae="toolkit"] Het is meer noodzaak dan doel.. de meegeleverde CPU block van reserator pas niet op mijn Mobo en de enige die leverbaar waren hadden andere maat slang.. Ik ga dus aan de gang met verloopstukken. Het prototype in foto word geupgrade naar een robuster (koperen) variant... <edit> foto nieuwe koppelstukken toegevoegt..[/quote:052eefefae] past niet? mag ik dat eens zien als foto :) aangezien dat blokje vrij *algemeen* is en op veel past... en wellicht is het logischer op het blok zelf een andere fitting te zetten? als dat kan...
Link naar reactie
[quote:8513c4c362="toolkit"][quote:8513c4c362="Alexander Online"]Zijn mobo zal el geen gaten rond socket hebben[/quote:8513c4c362] Bingo! Ik heb hem dus helemaal nieuw in de aanbieding als er iemand interesse in heeft..[/quote:8513c4c362] welk blok gaat er nu dan op? ik dacht dat er ook van die hold-down dingen waren die misschien op zalman/andere blokkies gingen... maar heb ik even niet kunnen vinden
Link naar reactie
[quote:56e555d06a="toolkit"][quote:56e555d06a="Alexander Online"]Zijn mobo zal el geen gaten rond socket hebben[/quote:56e555d06a] Bingo! Ik heb hem dus helemaal nieuw in de aanbieding als er iemand interesse in heeft..[/quote:56e555d06a] Haha mijn prijs is zeker dat blokje :P Nee heb ook geen WC/gaten
Link naar reactie
[quote:c991764d6a="Vandread"][quote:c991764d6a="toolkit"]deze: http://test.zalman.co.kr/english/product/ZM-WB2.htm [/quote:c991764d6a] ik bedoelde welk blok ipv het zalman blok doe je op je cpu?[/quote:c991764d6a] de [url=http://www.pccasegear.com.au/prod1069.htm]Swiftech ST-MCW5002-P [/url]
Link naar reactie
Update: Waterkoeling zit er in en werkt als een zonnetje! Wat een verschil in geluid zeg!! Foto's zijn toegevoegd Maar helaas ging niet alles zonder horten en stoten... -CPUblok... Heel even dacht ik dat ze me de verkeerde gestuurd hadden.. er stond intel op het doosje en het leek erop dat het voor geen meter op mijn mobo paste...en de handleiding beschreef alleen montage voor een intel CPU.. Maar na de extra onderdelen en het blok zelf even onderzocht te hebben onddekte ik dat als ik het metalen plaatje eraf schroefde en de haakjes gebruikte het wel past.. pfoei... -Chipset blok. De slangen meegeleverd bij Reserator zijn eigenlijk net iets te dik waardoor de bevestigingsring net niet past...dat zorgde dus voor een lekkage bij de eerste testrun.. Na wat creatief werk en wat gepaste kracht paste het wel.. maar wel een boel tijd verloren vanwege uitdrogen kast.. -Schakelaars oude case fans. Het gele draadje is blijkbaar de RPM monitor en niet de power zoals ik ergens gelezen had.. of tewel die onderbreken zet de fan niet uit moet TZT dus aangepast worden.. -Front display, hier zit een alarm op dus zodra de Casefan/CPUfan uitgaan gaat ie piepen als waarschuwing :/ daar moeten we wat voor vinden.. -en het vervelendste... mijn PCI videokaart voor mijn 2 monitor is kaduk het afdekplaatje was niet helemaal recht en hij zat dus schuin in het slot... kaduk dus.. Nadeel is dat windows nu in de war is en de logon opties op een niet bestaand scherm plaatst.. ik kan dus alleen in safe mode werken
Link naar reactie
aparte setup.. zalman + swiftech waarom die zalman zooi? was gewoon een radiateurtje op je kast niet makkelijker/practischer? Wel knap gedaan.... zal je wel ff tijd hebben gekost :P succes verder (heb je wel nodig volgens mij :o ) binnekort zien wel wel wat temps en resultaten?
Link naar reactie
[quote:c37b1245fe="Vandread"]aparte setup.. zalman + swiftech waarom die zalman zooi? was gewoon een radiateurtje op je kast niet makkelijker/practischer? Wel knap gedaan.... zal je wel ff tijd hebben gekost :P succes verder (heb je wel nodig volgens mij :o ) binnekort zien wel wel wat temps en resultaten?[/quote:c37b1245fe] Ten eerste is die reserator geen zooi, en ten tweede wou ik geen radiator omdat daar een fan achter zit. Mijn hoofdreden voor WC is geluid en niet overklokken... Heeft idd best wel wat tijd gekost ja.. :roll:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...